oevold Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hei, Leter etter et program som kan instaleres på serie60 tlfn. dette programmet må greie å ta opp det jeg sier og hva andre enden sier under en samtale i god kvalitet. vet at dette kansje strider mot norsk lov men trenger dette. kan noen av progremmene som finnes også brukes mot SE sine nye tlfer? takk på forhånd Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hei, Leter etter et program som kan instaleres på serie60 tlfn. dette programmet må greie å ta opp det jeg sier og hva andre enden sier under en samtale i god kvalitet. vet at dette kansje strider mot norsk lov men trenger dette. kan noen av progremmene som finnes også brukes mot SE sine nye tlfer? takk på forhånd Det finnes en haug prg til S60 som gjør dette. Sjekk trådene: Request etter programmer til S60 3rd ed. Anbefalte programmer til S60 3 rd ed. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei oevold! Eg forutsetter at opptak av samtaler er meint brukt i forhold til norske lover og regler. Du nemner om programmene series60 programmene som tar opp mobilsamtaler vil fungere på nye Sony Ericsson modeller.Nå veit eg ikkje kva du legger i begrepet "ny" (tenker på smartmobiler eller mobiler som kun er noen mnd gamle etc? ) . Men,på min gamle Sony Ericsson K800iv har eg ein veldig fin mulighet for å ta opp mobilsamtaler (heile samtalen der eg hører meg sjølv om den eg snakker med på opptaket). Den fungerer som følger at eg ringer eller blir oppringt av ein eg vil snakke med. Og når samtalen er aktiv kan eg trykke på mer menyen og velge "ta opp". Eg har ikkje testet fleire Sony Ericsson mobiler så kva modeller som har denne funksjonen veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå