kranto Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har en kamerat som har tenkt til å bytte prosessor, og spurte meg om råd. Har ikke så utrolig mye peiling rundt bytte av prosessor, men jeg har mer enn han... Nå skal jeg komme til poenget Går det å bytte en Intel Pentium D prosessor til Intel Core 2 Duo? Har funnet ut at det er samme sokkel, men funker det selvom? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Frikken Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det fungerer så lenge hovedkortet støtter Core 2 Duo-prosessorer. Dersom hovedkortet ikke støtter Core 2 Duo, kan det hende at det støtter Core 2 Duo i en nyere BIOS-versjon. Hvilket hovedkort er det snakk om? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Litt offtopic men, med mindre moderatorene har endret på noen regler, ville jeg fjernet bildet fra signaturen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Litt offtopic men, med mindre moderatorene har endret på noen regler, ville jeg fjernet bildet fra signaturen. Off topic: Det er derfor vi har rapporter knappen. On Topic: Bare sånn generelt: Om han har ddr1 ram på hovedkortet så kan du bare glemme c2d, men oppgi gjerne hvilket hovedkort kameraten din har, så kan sikkert flere her hjelpe deg med å finne ut om det er mulig. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Litt offtopic men, med mindre moderatorene har endret på noen regler, ville jeg fjernet bildet fra signaturen. Off topic: Det er derfor vi har rapporter knappen. On Topic: Bare sånn generelt: Om han har ddr1 ram på hovedkortet så kan du bare glemme c2d, men oppgi gjerne hvilket hovedkort kameraten din har, så kan sikkert flere her hjelpe deg med å finne ut om det er mulig. Det er ikke helt sant. Jeg har en pc med DDR1 ram og E6400, så det er fult mulig. Men så skal det være sagt at det er et DualHK. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Litt offtopic men, med mindre moderatorene har endret på noen regler, ville jeg fjernet bildet fra signaturen. Off topic: Det er derfor vi har rapporter knappen. On Topic: Bare sånn generelt: Om han har ddr1 ram på hovedkortet så kan du bare glemme c2d, men oppgi gjerne hvilket hovedkort kameraten din har, så kan sikkert flere her hjelpe deg med å finne ut om det er mulig. Det er ikke helt sant. Jeg har en pc med DDR1 ram og E6400, så det er fult mulig. Men så skal det være sagt at det er et DualHK. Et hk med både ddr1 og 2 støtte? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Litt offtopic men, med mindre moderatorene har endret på noen regler, ville jeg fjernet bildet fra signaturen. Off topic: Det er derfor vi har rapporter knappen. On Topic: Bare sånn generelt: Om han har ddr1 ram på hovedkortet så kan du bare glemme c2d, men oppgi gjerne hvilket hovedkort kameraten din har, så kan sikkert flere her hjelpe deg med å finne ut om det er mulig. Det er ikke helt sant. Jeg har en pc med DDR1 ram og E6400, så det er fult mulig. Men så skal det være sagt at det er et DualHK. Et hk med både ddr1 og 2 støtte? Går fint det. Her er noen eksempler fra ASRock. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Stemmer det, funker bra, men litt få pins. Men har du 1LEDs fra front-panelet vil du få alle lysene. Jeg selv fikk bare plass til power, dessverre måtte jeg gi opp restart knappen og harddisk lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå