kjenyg Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 GT: Kjetil Nygaard Ja jeg var en av dem som trodde at gamertagen skulle være det ekte navnet mitt Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Takker for igår gutter, var dritbra Ja ble svært så morsomt når vi fikk løst connection problemene. Jeg er også med på litt raping av tilfeldige amerikanere ikveld Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Takker for igår gutter, var dritbra Det er bra gutta. Skal me seie around 18- 19'ish ikveld? Og jau, takk for igår, utruleg bra! Men det me skulle gjort, er å fyre ein private game - med berre gamer.no folk. Ja, ein får ikkje XP poeng, men det er tross alt ikkje alt i verda. Hadde vært rått med ein full on Norsk game. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kjøpte det i dag! GT: DarkerGlow Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 GT: Kjetil Nygaard Ja jeg var en av dem som trodde at gamertagen skulle være det ekte navnet mitt Du vet du kan forandre gametag ditt på Xbox din Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 eLem3nt4L Skal ut og drikke i kveld, så noen COD4-spilling blir det ikke før i morgen Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) UOFFISIELL GAMER.NO MATCH; LØRDAG KVELD! Gaz West og meg sjølv inviterer med dette til ALL OUT GAMER.NO MATCH IKVELD! Det blir ymse modes, og ymse kart. Målet er 12, eller fleire spelarar. Og det blir difor Private match, altså ikkje ranked. Så for dykk point grubbing whores, er altså denne matchen ikkje for. Dette blir berre på gøy. Hadde vært utruleg kult å fått samla ein stor gjeng her ifrå. Igår kveld var me eit party på 6 stk ifrå konsollforumet, og det var utruleg fett! Hosting vil foregå på ei krafig fiberlinje, så lag er ingen problem. Legg til gamertag Vitamin Bjorn eller Gaz West for å bli med. Invites blir sendt ut mellom kl 20.30 og 20.40! BLI MED! Endret 10. november 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 UOFFISIELL GAMER.NO MATCH; LØRDAG KVELD! Gaz West og meg sjølv inviterer med dette til ALL OUT GAMER.NO MATCH IKVELD! Det blir ymse modes, og ymse kart. Målet er 12, eller fleire spelarar. Og det blir difor Private match, altså ikkje ranked. Så for dykk point grubbing whores, er altså denne matchen ikkje for. Dette blir berre på gøy. Hadde vært utruleg kult å fått samla ein stor gjeng her ifrå. Igår kveld var me eit party på 6 stk ifrå konsollforumet, og det var utruleg fett! Hosting vil foregå på ei krafig fiberlinje, så lag er ingen problem. Legg til gamertag Vitamin Bjorn eller Gaz West for å bli med. Invites blir sendt ut mellom kl 20.30 og 20.40! BLI MED! Hehe, Vietnam Bjorn!! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Fy faen så jævlig BROKEN Cod4 online er. Trudde i børjan at det var noko lokalt som feila, men ser no at det er sjølve spelet som er heilt mongo. Enten det, eller XBL. Og det hadde såfall irritert meg grøn, sidan eg betalar for driten. Unnskyld fransken min. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Æsj! Sorry folkens, men jeg mista helt connection med live her nå. Var ikke meningen og bare stikka altså... Lenke til kommentar
W Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Godt å se at det er flere som har problemer med live nå... Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ble glad når jeg leste at feilen ikke var hos meg. Husker det samme skjedde en gang på betaen også. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er noe feil med Xbox LIVE ja, og IKKE spillet. Håper de fikser det straks! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 IW er nok opptatt med å bada i pengar. Men patch kjem vel. Forhåpentligvis før enn seinare. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Noen som blir med på en runde nå? Akuratt kledd på og jaget en veninne hjem og helt klar for cod Lenke til kommentar
Grumpington Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 blir med på spilling jeg gamertag: Digdugdog Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som blir med på en runde nå? Akuratt kledd på og jaget en veninne hjem og helt klar for cod ;D Sleng meg opp! Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 GT: Frida Morbida Kamp i dag og eller? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå