kandy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 joiner jeg og:D GT: kandy1337 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kan legge til meg og broren min. Vi spiller nesten hver dag: WangenPs3 Captain Scorpio Lenke til kommentar
Canute Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 GT: Knutle Kjøper det nok på lørdag. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 GT: jaganor Lå første merke til konvolutten med spillet i dag selv om det har ligget her siden onsdag eller torsdag. Starter å spille om en knapp time. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kommer AC ut imorgen? På Spaceworld i Arendal skal de vistnok selge det idag, ja. ei veke før release.. ? Så sånn ut, ja.. Var der i dag for å kjøpe CoD4, og de hadde det der, og de solgte det. Men CoD4 var førsteprioritet for meg. Kjøper det til neste uka når lønna og stipendet kommer. Kommer AC ut imorgen? På Spaceworld i Arendal skal de vistnok selge det idag, ja. Kjøper du et ekstra til meg da? ;D Få penger i kveld, og jeg kjøper til deg i morra. xD Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 GT: SoN Hornkvern Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) GAMER.NO - CALL OF DUTY 4 KVELD Inviterar med dette alle som vil - på CoD4 match ikveld! Gamestart er kl 23.30 ikveld! Det blir forskjellige modes, og forskjellige kart. Håpar mange her inne vil væra med! Hosting er på ein 12/12 fiber, så skal væra rimelig laggfritt så lenge du peer'ar godt til NIX. Legg til Gaz West på Xbox live for å bli med! Invites blir sendt ut rundt 23.20. Endret 9. november 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Game on! GT: Vitamin Bjorn Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 GAMER.NO - CALL OF DUTY 4 KVELD Inviterar med dette alle som vil - på CoD4 match ikveld! Gamestart er kl 23.30 ikveld! Det blir forskjellige modes, og forskjellige kart. Håpar mange her inne vil væra med! Hosting er på ein 12/12 fiber, så skal væra rimelig laggfritt så lenge du peer'ar godt til NIX. Legg til Gaz West på Xbox live for å bli med! Invites blir sendt ut rundt 23.20. Jeg er med! Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 gt. D Altair Regner med å spille det her en del online Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg er med! Dere må alle få hilse på min M16A4 med rødpunkt sikte. Han har metall nok for alle! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Heisann Heisann godtfolk..... Dagen er endelig kommet.....Min xbox skal få snurre cod4 DVD-en til det kjedsommelige. Jeg har dessverre ikke internett før på mandag. Har kommet meg til bergen, fått meg leilighet og ting begynner endelig å komme på plass... Har fått spillt litt Singel Player og må si meg strålende fornøyd så langt. Selv om det er MP i dette spillet som appelerer mest til meg Jeg er selvfølgelig å finne mye online spillene nettopp COD4 For de som ikke har meg på vennelista legg meg gjerne til. Gamertag i signatur...... Sees på mandag gutter/jenter..... Mvh -Shaft-........blitt bærgenser ;-) Lenke til kommentar
brultus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 GT: Cigwood Jeg er som regel et lett bytte... Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 GAMER.NO - CALL OF DUTY 4 KVELD Bra tiltak! Prioriterte å bli ferdig med sp ikveld ettersom det var både spennende og mye bedre enn jeg trodde på forhånd. Men er nå klar for mp resten av helgen. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Tag: jul1anr1k Bare å legge til! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Står i signaturen min Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Takker for igår gutter, var dritbra Endret 10. november 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Indeed Sjokoladekake! Håper vi kan ta et par games i kveld også, jeg er seff med igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå