Konamixx Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 10.24 faktisk. Jeg skal passe på å se om du er online kl 10.24 Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Avbestilte det hos GameZone, får se om vi har fått det inn på jobben i dag. Mulig det blir spilling i kveld! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg spiller dette hver dag fra jeg kommer hjem til jeg legger meg. Så bare si fra hvis noen vil spille Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har nett fått min kopi ifra AS! No er det singleplayer - og ikveld er det MP! Snakkast online folkens! Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gamertag er fettgnomen Ser fram til mye gamings i helgen! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 espinos666 og kompisen min denitzio. Spiller alltid sammen:) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 har nå spillt dette her i timesvis og det er dritbra! helt syykt! utorlig mange effekter, muligheter, osv.. Kjøp dette!! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 har nå spillt dette her i timesvis og det er dritbra!helt syykt! utorlig mange effekter, muligheter, osv.. Kjøp dette!! Kanskje feil tråd å poste dette, siden alle her skal/har kjøpt spillet Skal jeg legge deg til på listen? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fikk spillet i dag og kommer mest sannsynlig til å spille mye MP fremover GT: SupremeToaster Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Slenger meg på.. GT: Chaz0r Får det i morra. Men hvis det er utsolgt så er det AC jeg skal kjøpe i stedefor. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kommer AC ut imorgen? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hva synes de som har spillet om fysikken? Er det som de tidligere hvor alt bare henger sammen? Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 har nå spillt dette her i timesvis og det er dritbra!helt syykt! utorlig mange effekter, muligheter, osv.. Kjøp dette!! Jau, heilt vannvittig.Men og utruleg frustrerande til tider. Men der igjen ekstra rewarding når ein fullfører oppdraget. Nettop ferdig med snipingen ved karusellen i Prypyat - vannvittig vanskeleg! hva synes de som har spillet om fysikken? Er det som de tidligere hvor alt bare henger sammen?Er ikkje noko havoc såvidt eg veit. Men ser utruleg bra ut uansett! Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kommer AC ut imorgen? På Spaceworld i Arendal skal de vistnok selge det idag, ja. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kommer AC ut imorgen? På Spaceworld i Arendal skal de vistnok selge det idag, ja. ei veke før release.. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kommer AC ut imorgen? På Spaceworld i Arendal skal de vistnok selge det idag, ja. Kjøper du et ekstra til meg da? ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå