Sebblom Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 cod4 blir kjøpt inn asap GT: torsk1 Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tag: KEELr Blir å finne ved 13-14 tiden i morgen, straks postmannen har vært på besøk! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Herr anfsim, gleder meg en del nå ja Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 GT: Leander123 Eg gleda meg vilt til dette spille Eg e klar :> Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 GT: Nooiz BETAen VA SJUKT BRA! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 GT: Herman Gatevold Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 GT: Alex WS Hopper online så fort spillet ramler ned i postkassen. Bestilte det fra GameZone i håp om å få det tidlig (fikk Wind Waker en halv uke før release i sin tid, håpte på noe lignende). Begynner å angre på det valget. De har enda ikke sendt spillet, så da får jeg det tidligst på fredag rundt to-tiden. Faen. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 kjøper meg ny xbox ette jul legger ut gamertagen da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Godt tiltak. Legg gjerne til eit bilete eller to ifrå CoD4 i første post også! Min gamertag er: Gaz West Spelet litt nok i postkassen idag når eg kjem heim ifrå jobb. Me snakkast online folkens! Endret 8. november 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Godt tiltak. Legg gjerne til eit bilete eller to ifrå CoD4 i første post også! Min gamertag er: Gaz West Spelet litt nok i postkassen idag når eg kjem heim ifrå jobb. Me snakkast online folkens! Ser egentlig ikke helt poenget med bilder. Trenger ikke å ha en lang førstepost, det vil vel bare være upraktisk. Hvis folk vil ha bilder er det bare å google. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eit bilete av coveret, f.eks i første tråden vil berre væra kult. Eg meinte ikkje at ein trengde satelittbilete over alle bretta i spelet. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) "PC-DVD" :( Prøv igjen Edit: MYE bedre Endret 8. november 2007 av Konamixx Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 haha. To sek Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gamer Tag: Dr Peedee Spiller fra kl 1024 i morgen - det tar 22-24 minutter å komme seg hjem fra kjøpesenteret som åpner kl 10. Ses online, både gamle og nye Live venner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå