kafelia Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 vel da har jeg pakka ut det nye kameraet men hvorfor er det bare dansk, svensk og finsk bruksanvisning? har ikke skrudd på kameraet (venter på batteriet) men er det ikke norske menyer heller? er der i så fall ENGELSK meny? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Canon får av enkelte mye heder for sine norske menyer (mao: joda, kameraet har norske menyer), men sjelden tilsvarende pepper for at de ikke har norsk bruksanvisning (mao: nei, det finnes ikke norsk bruksanvisning til 400D). Lenke til kommentar
kafelia Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Canon får av enkelte mye heder for sine norske menyer (mao: joda, kameraet har norske menyer), men sjelden tilsvarende pepper for at de ikke har norsk bruksanvisning (mao: nei, det finnes ikke norsk bruksanvisning til 400D). ja, litt skuffa har det engelsk meny også? siden jeg har bestilt utfyllende bruksanvisning på english, er det kanskje like greit å bruke tilsvarende menyer .. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Engelske menyer er det som er satt opp i utgangspunket (var iallfall det på350D) - og jeg synes det fungerer greit. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå