ymsefisen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 de implementerer flere codecs i årets winter-update. De andre media-center extenderne som kom tidligere i høst fikk jo støtte for DivX og XviD. Hvorfor ikke Xbox 360? Selv om de ville tatt 2000 points for det hadde det blitt en sinnsvak success. Jeg hadde glatt kjøpt det på dagen. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg tror MS kan vinne om; Live blir gratis, maskinen får et mer normalt støynivå og blir mer stabil slik at RROD ikke lengre blir et "problem." Jeg tror ikke codecs hjelper så mye, men hvem vet. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor skal de gjøre live tjenesten gratis? Hva vil du helst ha: En god live tjeneste som koster et halvt laken i året? Eller: En dårlig live tjeneste som er gratis? Syns de egentlig fortjener de kronene de ruller inn på dette jeg, ettersom det nok er den beste online tjenesten vi har i dag Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor skal de gjøre live tjenesten gratis? Hva vil du helst ha: En god live tjeneste som koster et halvt laken i året? Eller: En dårlig live tjeneste som er gratis? Syns de egentlig fortjener de kronene de ruller inn på dette jeg, ettersom det nok er den beste online tjenesten vi har i dag Pengene kan de tjene inn på andre vis, den avgiften tror jeg får mange til å velge PS3 i stedet. Jeg vil helst ha: En god Live-tjeneste som er gratis Jeg for min del, betaler de 500 kronene i året med glede! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg blir bekymra for kvaliteten dersom Live blir gratis. Synes det funker ypperlig som det gjør i dag. Ellers har jeg stort håp om at xboxen min skal leve lengre denne gangen etter siste reparasjon. Har fått inn den ekstra kjøleribba og X-clamp på hovedkortet. Støynivået på dvd-drevet er en sak for seg selv. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg blir bekymra for kvaliteten dersom Live blir gratis. Synes det funker ypperlig som det gjør i dag. Joda, men tror du ikke MS ville ha solgt flere konsoller hvis Live ble gratis? Men der vel store summer MS går glipp av om Live ble gratis ja Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg blir bekymra for kvaliteten dersom Live blir gratis. Synes det funker ypperlig som det gjør i dag. Ellers har jeg stort håp om at xboxen min skal leve lengre denne gangen etter siste reparasjon. Har fått inn den ekstra kjøleribba og X-clamp på hovedkortet. Støynivået på dvd-drevet er en sak for seg selv. Helt enig. Xbox Live hadde ikke vært det samme hvis det var gratis, noe alà PSN kanskje(ikke tro dette er fanboysnakk, dette er ærlig snakk. Jeg er nøytral, men jeg foretrekker 360). Microsoft hadde ikke hatt råd til Video Marketplace hvis ikke Live hadde kostet noe, det hadde heller aldri kommet noe lignende Microsoft TV. Tenk på det. Dere kjenner vel til den der motto-crazen "LIVESHOULDBEFREE", jeg har skrevet i mottoet mitt "liveshouldcostmore". Endret 7. november 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ein annen ting MS må gjøre er å utvide spill biblioteket sitt med noe annen enn kun pang-pang og brom-brom, samt sørge for å ha killer titler løpet ut. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ein annen ting MS må gjøre er å utvide spill biblioteket sitt med noe annen enn kun pang-pang og brom-brom, samt sørge for å ha killer titler løpet ut. Enig! Jeg har 25 spill og 5 av de spilla er ikke brom-brom eller pang-pang spill. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Helt enig. Xbox Live hadde ikke vært det samme hvis det var gratis, noe alà PSN kanskje(ikke tro dette er fanboysnakk, dette er ærlig snakk. Jeg er nøytral, men jeg foretrekker 360). Microsoft hadde ikke hatt råd til Video Marketplace hvis ikke Live hadde kostet noe, det hadde heller aldri kommet noe lignende Microsoft TV. Tenk på det. Dere kjenner vel til den der motto-crazen "LIVESHOULDBEFREE", jeg har skrevet i mottoet mitt "liveshouldcostmore". Kloke ord der Dofty, kanskje ikke så dumt at Live koster penger allikevel, når det er med på å finansiere knallgode tjenester som Video Marketplace (som enda er US only da ) Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvis MS skal vinne så må følgendes skje: 1. Live må bli gratis, da mange kvier seg for bruk av visa/mastercard betaling. Samt de synes det er kjipt å betale. å være redd for dårligere kvalitet er mer enn gamer ting, og gamere får ikke MS til å vinne. 2. Støy reduksjon. 3. Få ut konsoller som ikke slutter å virke på en kald vintermorgen (eller varm sommerdag som passer best her). 4. Mer barnevennlige spill og spill som generellt appelerer til mer enn de av oss som allerede har latt vår elsk på xbox 360en. 5. Eksklusive spill som ikke kommer på pc 6 måneder etter lansering på xbox 360. Mange pc gamere som liker xbox 360 kjøper den ikke da de vet spillet kommer på pc også. 6. Få orden på dette med hvor mange variasjoner de slipper av konsollen. Det er så mange forskjellige versjoner der ute at det er til å bli gal av. Så det spesielt igår da spørsmålet fra kjøpe lystne var konstant om premium hadde HDMI. Kan jeg se på serienummeret, kan jeg se på pakken, er du sikker på at den ikke har HDMI. 7. Når noe nytt skal slippes så vennligst gi full pakke. Vision kameraet... Hva er vitsen ? Se hverandre på command and conquer ? Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Microsoft vinner konsollkrigen dersom.. Det er et par definisoner på å "vinne". Er det å selge flest konsoller som er å vinne? Er det den som tjener mest hard valuta på konsollsalget som vinner? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Microsoft har vunnet konsollkrigen med 360. De var på markedet 1 år før Sony i USA i Japan. De var på markedet 1 1/2 før Sony i Europa. De har det beste spillene Den beste onlinetjenesten Den beste prisen Og - er det noen krig egentlig? Det er plass til både Sony og Microsoft. Ford vant bilkrigen. Det er det jeg kjører i hvert fall. Endret 7. november 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ford...*knis* Mange her sier litt urimelige ting, som aldri RROD. Det tilsier masseprodusert forbruker elektronikk med 0% feil rate. Det er ikke bare urimelig, det er så og si umulig. Hva er galt med pang pang? :o Må vist skrive opp noen på pang listen min her... Men, noen andre spill hadde hjulpet. Spesielt gode RPG'er, som Mass Effect, men også Witcher, som jeg føler kan bli mye mer grått enn sort hvitt. Men, vil ha litt av hvert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nei altså FPS er favoritt sjangeren min det, men eg tenker i det store og vide for andre folk der ute Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Når Banjo-Threeie kommer blir det nok mer til "den yngre garden". Kommer til å kjøpe det på dagen selv, fordi det er ett av de beste nostalgispillene jeg kan huske. Tror flere tenker det på den måten, og hvis Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie kommer på XBLA.. hold on to your helmets, for det ville tatt av! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ville det? Har aldri hørt om titlene engang. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I 2009/2010 har Microsoft tapt konsollkrigen hvis de ikke kommer med en ny konsoll, og i 2011/2012 sitter Sony på samme skjebne. Hvis MS kommer med ny konsoll rundt 2011 og Sony med en rundt 2012 så vil vi nok en gang befinne oss i samme situasjon, 2 nesten like konsoller, hvor det strengt tatt er smak og behag som avgjør hvilken som er best. I 2009 derimot, da tar PS3 tronen som vinneren av konsollkrigen. Når folk begynner å se hvor gammel 360en er i forskjell til PS3en. 360en var gammel når den kom, i motsetning til PS3en som fortsatt har mye ny teknologi. Men OT: Kodeker er ett fett for 360en, 360 er mye mer en spillkonsoll enn et mediesenter. Dessuten støtter PS3 allerede x264, selv om du må bytte container. Som mange allerede har fått med seg så x264>xvid. Definitivt når det kommer til HD. 360 er gammel. Den leder konsollkrigen, men er på vei til å miste tronen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den leder konsollkrigen, men er på vei til å miste tronen. Hvorfor selger den da mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå