toazty Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 noen som vet når det kommer som lagervare hos norske selgere? står en ubekreftet dato hos netshop på 9\11 , men hos andre står det 23\11 , og alt er ubekreftet... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det blir lagervare når kortene kommer inn. Ikke før, ikke etter. 8800GT er utsolgt i hele Europa og USA... Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 det virker som om det går litt i perioder..jeg fikk bestilt ett forrige fredag, noen fikk dei første dagene etter lanseringen. en må nok vere litt på hugget Lenke til kommentar
Vin_Kaleu Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Håper jeg får bestillt innen to uker, for innen da må jeg benytte meg av angrefristen på 8800GTS og litt kjedelig å ikke ha skjermkort . Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 15.nov kommer det mange på alle nettbutikker Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da trådstarter har fått svar på sitt spørsmål tillater jeg meg selv å spørre, hvordan er støynivået på et 8800GT kontra et HD2900 PRO? Og hvordan er ytelses-forskjellen på disse kortene? Har fremdeles angrefrist på mitt kort så kan komme til å bruke angreretten om begge disse tingene er bedre på 8800GT Lenke til kommentar
TomSecret Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da trådstarter har fått svar på sitt spørsmål tillater jeg meg selv å spørre, hvordan er støynivået på et 8800GT kontra et HD2900 PRO? Og hvordan er ytelses-forskjellen på disse kortene? Har fremdeles angrefrist på mitt kort så kan komme til å bruke angreretten om begge disse tingene er bedre på 8800GT Vet ikke hvordan støyforholdet er i forhold til HD2900, men synes ikke støyen er plagsom, vifta på mitt 8800GT kjører normalt på ca 30%, kjører opp til 45% i rivatuner under overklokking, da høres vifta såvidt over harddisker og kabinettvifter. På 30% hører jeg ikke skjermkortvifta over cpu-vifte og 3 kabinettvifter. Det finnes også en passiv kjøleløsning for 8800GT. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 er vel ikke noe å lure på.. akuratt nå så er 8800GT det beste kortet, overlegen ytelse i forholdt til pris... Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Når var neste levering? Så en dato et eller annet sted på forumet... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 alt er ubekreftet , men de regner med 23\11 blir de sendt ut til kunder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå