Howard Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gigabyte har vist frem et RV670-basert skjermkort. Offisiell lansering ventes senere denne måneden. Les mer Lenke til kommentar
kvase Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 å et tillegg til alt det nye Verdens kjappeste AGP-skjermkort støtte for DirectX 10.1! ATI Radeon 3850 er er AGP http://www.itavisen.no/sak/495657/Verdens_...AGP-skjermkort/ sier b are heia heia Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Skal bli bra digg å bytte ut x1950pro med det her. Noen som vet når vi kan regne med tester? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvis dette er mellomklasse kort...når kommer eventuelt high-end kortene? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Storebroren kommer samtidig.. og sikkert div. modeller med mer minne før jul. Oppfølgeren som ryktes å bli ett kort med 2stk gpu kommer over nyttår. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Storebroren kommer samtidig.. og sikkert div. modeller med mer minne før jul. Oppfølgeren som ryktes å bli ett kort med 2stk gpu kommer over nyttår. Dobbel GPU.. Ikke hørt om.. Kilder, specs osv? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Storebroren kommer samtidig.. og sikkert div. modeller med mer minne før jul. Oppfølgeren som ryktes å bli ett kort med 2stk gpu kommer over nyttår. "Det offisielle navnet for AMDs nye mellomklasse-skjermkort blir trolig Radeon HD 3850/3870."...er liksom ikke noe storebror der Uansett...hvis det er tilfelle at de skal komme med en "dual core", så tror jeg de er inne på et feilspor. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) 8800GT med Zalman kjøler... ikke stor forskjell, nei. Endret 7. november 2007 av Intern Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 håper dette blir en skikkelig hard launch, slik at de er på markedet før 8800gt Dobbel GPU.. Ikke hørt om.. Kilder, specs osv? snakkes faktis om at både nvidia og ati skal slippe dualkort. r680 og nvidia husker jeg ikke navnet på. januar er satt for begge Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 nvidia husker jeg ikke navnet på. januar er satt for begge D8E (2x G92). Den skal komme i 1. kvartal '08. Dette er old news BTW. Jeg lagde en tråd i september om hvordan RV670 kom til å se ut... Link Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det ser ut til at R680 kanskje ikke blir en dual løsning likevel. Ifølgex-bit labs vil R680være en ultrahigh end brikke http://www.xbitlabs.com/news/video/display...tion_Slide.html Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 nvidia husker jeg ikke navnet på. januar er satt for begge D8E (2x G92). Den skal komme i 1. kvartal '08. Dette er old news BTW. Jeg lagde en tråd i september om hvordan RV670 kom til å se ut... Link Tvilsomt at evt dualkort fra nvidia blir basert på G92, blir nok helt sikkert G9x brikken.. men de har jo så mye mer potensialet å hente ut Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det ser ut til at R680 kanskje ikke blir en dual løsning likevel. Ifølgex-bit labs vil R680være en ultrahigh end brikkehttp://www.xbitlabs.com/news/video/display...tion_Slide.html WOW det der sakl være fan til kort hvis de skal kreve 800 dollar for det linken din funka ikke http://www.xbitlabs.com/news/video/display...tion_Slide.html Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Det gir et dårlig førsteintrykk å se en liten billigvifte på den. Enten skal det være en vifte med masse skit rundt, eller så så skal det være heatpipe. Og jeg synes de kunne gjøre lengden på kortet mye kortere, det var en del ledig plass på kretskortet. Men men, godt kort ser det ut til å være. Får bare håpe de ordner GPU-klienten i tide (Folding@Home). Endret 7. november 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jezzz... bare en strømkontakt Og en vanlig en også Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gjenstår å se om vi får nok i butikkene til lansering. 8800GT var jo bare et blaff. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Kjøleløsningen er nok bare av den midlertidige sorten - i dette tilfellet er det nemlig snakk om Zalmans VF700. Gigabyte bruke denne kjøleløsningen på sine X1950 Pro-kort. Det gir et dårlig førsteintrykk å se en liten billigvifte på den. Enten skal det være en vifte med masse skit rundt, eller så så skal det være heatpipe. Og jeg synes de kunne gjøre lengden på kortet mye kortere, det var en del ledig plass på kretskortet. Men men, godt kort ser det ut til å være. Får bare håpe de ordner GPU-klienten i tide (Folding@Home). Dette er ikke ATIs offisielle kort smarten. Jeg tror nok de trenger den lengden på kortet som de bruker, ellers ville det jo være svært uøkonomisk av både chip- og skjermkortprodusentene. Endret 8. november 2007 av Corleone Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Et førsteintrykk er et førsteintrykk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Anandtech: ATI Radeon HD 3870 & 3850: A Return to Competition Dette virker interessant og lovende .. bortsett fra effekten, 3850: 95W og 3870: 105W Til sammenligning utvikler geforce 8800GT 105W 8800GT Yter ca 15% bedre enn 3870 men så er jo også 3870 ventet å bli en del billigere enn 8800GT. Dette blir knallhard konkurranse = mye for pengene for oss kjøpere. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Komplett har dem i prislistene, bekreftet på lager i morgen. Billig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå