Bruker-33331 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) jeg var på msn så plutselig skriver han til meg:Erik sier: de trodde de skulle få et fint barn men så fikk de et stygt misfoster som deg Erik sier: så ville de ikke ha deg Erik sier: så sendte de deg hit Dette er rasisitiske ting å si mot meg som er fra Korea, og er adoptert. Jeg skrev kanskje noe frekt tilbake, MEN det er grennser på hva en kan si mot en fra et annet land! Har dette pågått i lengre tid? Bruk ordene dine tilbake. Du har ikke en storebror som er flink til å prate for seg uten å bruke nevene? Det kan fort hjelpe mer enn at en lærer, som generelt sett har lite respekt hos rebelske elver prøver å prate med han... God damn it, hvorfor kan ikke folk ordne opp selv? Og ikke sende x antall storebrødre på mindre folk osv. Bank han opp selv hvis det er så ille. Endret 15. november 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du har ikke en storebror som er flink til å prate for seg uten å bruke nevene? Det kan fort hjelpe mer enn at en lærer, som generelt sett har lite respekt hos rebelske elver prøver å prate med han... God damn it, hvorfor kan ikke folk ordne opp selv? Og ikke sende x antall storebrødre på mindre folk osv. Bank han opp selv hvis det er så ille. Killerquo spurte kun om han hadde ein storebror som var flink til å prate for seg, ikkje til å banke opp Erik. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 God damn it, hvorfor kan ikke folk ordne opp selv? Og ikke sende x antall storebrødre på mindre folk osv. Bank han opp selv hvis det er så ille. Det er ikke alle som har lyst/motivasjon/mot/what ever til å gjøre slik. Da er det kanskje enklere å spørre en bror om å ta en prat med vedkommene. Når det gjelder problemstillingen til trådstarter: Jeg vil anbefale deg å ta en prat med klasseforstander og heller gjøre det på "den rette måten" enn å sette i gang en vandetta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå