Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rasistiske kommentarer på msn


Anbefalte innlegg

Hvis du er sterkere enn personen kan du vel like godt banke han..? Så lenge han ikke er veldig populær da selvsagt. Det er jo det enkleste. Derimot vil det slå hardere hvis du bruker ord.

 

Jeg veit ikke hvordan klassen/skolen din er men "jævla rasist" er det nok mange som vil være enig med deg i. Ingen liker rasister der jeg kommer fra, og derfor har ikke rasister det godt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sløike shitkids som Eirik er vanligvis ikke de skarpeste knivene i skuffen, si noe til han som han ikke helt forstår, men som fortsatt "insulter" ham. Gjør det gjerne foran klassen.. så han blir flau

 

 

Eller: få en jente eller flere til å si tilø ham at det han driver med er bare teit og imponerer dem ikke, :p da blir han også gjerne litt flau

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Gi faen i hele fyren! Var en fyr i klassen vi pleide å plage, veldig artig når det sto på, utenom når han ga faen.. Helt til vi klarte å vippe han over pinnen igjen, da ble det gøy.. Men så en dag ga han faktisk ga 100% faen (samt at vi var litt eldre da), og han ble plutselig sett på som en av gutta i stedet for han du kunne hisse så jævlig opp at han løp etter deg.. Da var vi ca på samme alder som deg forresten.. (Er ikke stolt over hvordan vi oppførte oss mot han nei)

Lenke til kommentar

Kan hende litt vold løser problemer innimellom men tror ikke det gjør det i denna situasjonen =P Har ikke noe imot invandrere men kan bli litt sånn at hvis du gir han en på tygga uten at klassen har hørt noe om mobbinga så blir det til at alle blir imot deg.

 

Men derimot hvis han mobber deg klart i klassen forran andre så bare la det gå på en bitteliten stund uten at du bryr deg noe om det før du gir han en rett på trynet en gang det passer. Da vet på en måte klassen at han mobber deg for man må jo sette seg i respekt for drittungene.

Lenke til kommentar

Alle blir gjort narr av engang i livet?

 

 

Har det for meg av at vestkant Norge er mer "seriøs" når de "mobber", men kan hende at jeg tar feil :S (vi blir foret med historier fra lærere som sier at unger der nede blir mobbet får å ikke gå med spesielle klesmerker -.-')

 

Jeg bor selv i nordland og der spøker vi bare med litt erting osv.

 

men vi sier selfølgelig ikke til de som er litt chubbye "GÅ Å SLANK DEG DIN FEITE JÆVEL" for det er rett og slett person trakasering, og det er ikke akseptabelt, samme med at han kaller deg en jævla utlending.

Lenke til kommentar
Quoter eit kjempeflott (synest eg) innlegg av ExiliuM:
Du blir jo mobba for hva som helst på skolen. Du blir mobba hvis du er høy, hvis du er lav, hvis du er feit, hvis du er tynn, hvis du er smart, hvis du er dum, hvis du liker den type musikk, hvis du ikke liker den type musikk osv osv..

 

Og poenget ditt er?

Eg synest det var bra skrevet, og det er sant óg. På ein måte var dette eit "svar" på det TronDoZY skreiv. At folk kanskje overreagerer (kan godt vere dei ikkje gjer det), fordi, som ExiliuM skreiv, blir ein mobba for alt (eller i hvert fall mykje rart/forskjellig) på (ungdom?)skulen.

 

Ellers hadde ikkje posten min noko spesielt poeng.

 

Edit: La til nokre viktige ord.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

Fordi om mobbere finner utallige grunner til å mobbe for, så betyr ikke det at mobbing er greit. Ut i fra de loggene trådstarter har lagt inn her, så er det jo ganske så tydelig at han ikke overreagerer. Om det er mobbing eller erting, så kommer i hvert fall denne personen med uakseptable kommentarer, og det er ikke noe man "må regne med". Det finnes grenser for hva som er OK å si til en annen person, til og med i sinne.

Lenke til kommentar

Trådstartar overreagerer nok ikkje, men folk, altså andre brukarar kan overreagere. Eg synest heller det ikkje er greit med mobbing, men jammen er det mykje ein kan bli mobba for. F.eks. ein i klassen min har fått mange rare (veldig rare) kallenamn. Bl.a. matpakke, salatpakke, dorull/-papir, tørkepapir o.l., men det er ingen grunn til å kalle han det; han har ikkje matpakke, eller salatpakke, dei fleste bruker vel dopapir og/eller tørkerull (derfor ingen spesielle grunnar til å kalle han akkurat det).

 

Trådstartar: Har du prøvd noko av det som står her? Er Erik av den typen det går an å ignorere, så slutter han?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...