Bozzeye Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 jeg har gjort det, men jeg kan ikke blokkere han av synet på skolen .. Må du sjå på han heile tida på skulen då? Kor ofte ser du han på skulen? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 han går alltid in i klasse rommet vårt. jeg prøver å undvike ham... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvis han kommer med lignende bemerkninger på skolen syns jeg du burde tipset noen på skolen om det, så de tar seg en prat med han. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Går han alltid til deg for å plage deg? Eller er han med andre elevar? Kor ofte plager han deg? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvis han plager deg mye på skolen kan du si det til lærerne. Det varer lenger enn å kline til han, når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du har ikke en storebror som er flink til å prate for seg uten å bruke nevene? Det kan fort hjelpe mer enn at en lærer, som generelt sett har lite respekt hos rebelske elver prøver å prate med han... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Storebrødre hjelper. Lærere er dessverre ikke de autortitetssymbolene som de burde ha vært. I hvert fall ikke blant rebelske elever, eller såkalte; Shitkids, som Killerquo sa. Vold er en dårlig løsning. Det funket aldri for meg. Alle sier at du bør ignorere han, jeg aner virkelig ikke, for det funket ikke for meg når jeg prøvde, men du kan alltids snakke med noen som kan sette han i respekt. Faren din, kansje? Noen vil kansje si, eller tenke; 'omg lame, stikke til fattern', men sanheten er at fedre, spesielt andre sine, er innehavere av autoritet ^^ Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Alle sier at du bør ignorere han, jeg aner virkelig ikke, for det funket ikke for meg når jeg prøvde, men du kan alltids snakke med noen som kan sette han i respekt. Faren din, kansje? Kanskje han/ho ikkje var av den typen som gjer seg med det? Med nokon hjelper det å ignorere, og av og til så er det den beste utvegen. Men det er ikkje alle som slutter viss ein blir ignorert. Noen vil kansje si, eller tenke; 'omg lame, stikke til fattern', men sanheten er at fedre, spesielt andre sine, er innehavere av autoritet ^^ Einig med deg der. Viss du (snakker til alle no) plager nokon, kvifor gjer du det? Er det gøy å f.eks. plage ein som ikkje bryr seg? Dei fleste trur eg, i hvert fall i min alder (og trådstartars), vil at han/ho ein plager skal gjere/slå tilbake, bli sur eller forbanna/sint på deg. Det er då "moroa" starter. Det er det som gjer det gøy. Er det ikkje gøy, slutter du med det, for kva er då vitsen med å gjere det? Andre mobber ikkje av denne grunn, eller gjer seg ikkje så fort som kanskje dei fleste ville ha gjort. Slike går det ikkje å ignorere. Dei fortsetjer å plage. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Be morra/faren din ringe morra/faren hans og fortelle alt som har skjedd.. Om foreldra hans er oppegående vil han mest sansylig stoppe. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg skjønner at det ikke var hyggelig å høre.Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du kaller det rasistisk? Han kalte deg et stygt misfoster, som jo er en veldig stygg ting å si, men han sa ingenting om at han synes du er stygg osv. fordi du er koreansk. Vær forsiktig med å kalle drittslenging for rasistisk når det ikke er det. ER IKKE DETTE RASISTISK! : Erik sier: og er en stygg adiptiv unge som burde sendes til bake til korea faen christian din jævla flattryne kødd du er så stygg! du skulle aldri vært født! Erik eller ka han heter er en barnslig liten drittunge. Men hvorfor er det værre at han erter deg for å komme fra Korea enn om han hadde ertet deg for å være kort/høy/feit/slank. Hvorfor er det værre at han sier du bør sendes tilbake til korea enn om han hadde sagt, du burde sendes tilbake til Finnmark (hvis du hadde komt derfra). Han er først og fremst en mobber ikke en rasist. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Be morra/faren din ringe morra/faren hans og fortelle alt som har skjedd.. Om foreldra hans er oppegående vil han mest sansylig stoppe. han bryr seg ikke og foreldrene sier nesten ingenting til ungen sin uansett, så det hjelper ikke, han forsetter etter alle andre gangene han har holdt på.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Skjønner ikke at du tar deg nær av det jeg.. Kos deg med at ungen sliter alvorlig med seg selv. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Ja, om har en storebror hjelper det. Når lillebroren min ble mobba av en som var større, kjefta jeg på wannabe'en og da var det aldri noe problemer med han mer... Endret 9. november 2007 av Lallabass Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Skjønner ikke at du tar deg nær av det jeg.. Kos deg med at ungen sliter alvorlig med seg selv. Enig. Du blir jo mobba for hva som helst på skolen. Du blir mobba hvis du er høy, hvis du er lav, hvis du er feit, hvis du er tynn, hvis du er smart, hvis du er dum, hvis du liker den type musikk, hvis du ikke liker den type musikk osv osv.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg foreslår at dere kan ta den diskusjonen et annet sted, så får trådstarter ha sin tråd i fred. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Går han alltid til deg for å plage deg? Eller er han med andre elevar? Kor ofte plager han deg? Ofte og ofte, jeg tror det har roet seg nå, men det er litt slitsomt av og til. fordi vis du sier EN ting feil til han blir han helt "føkka" i hodet.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Neste gang han oppfører seg sånn mot deg, be han vokse opp. "Voks opp da", og så går du. Si det, og så gir han seg sikkert. Da skjønner han at du ikke gidder det mer, og det blir ikke noe gøy å plage deg, siden du ikke blir sur. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 ikke lett å la være å bli sur på han etter å ha plagd meg i 1 år til sammen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg ler av alle de små svette nerdene her inne. "åh, jeg hadde banka han så jævlig altså!!21!211!" - yes. Kan se for meg de lubbene små kroppene deres disse i redsel bare de tenker på å gå til kjøleskapet for å hente mer cola, og vil helst ikke tenke på hvordan reaksjonen vil være om disse kroppene havner i slosskamper. Latterlig, haha. trådstarter: Har du prøvd å svare med samme mynt? Ord er ofte sterkere enn makt, sier du de rette ordene skal jeg love deg han holder seg unna. Du må bare passe på å ikke hisse deg opp og bli usaklig. Om du forteller han med normal røst at han er en tåpelig idiot som virkelig trenger å få seg en hobby fordi det han driver med nå er like trist som å slikke mensen fra skrittet til dronning sonja, finner han nok noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ord er som oftast sterkare enn makt, ja. Hater folk som slår og byrjer å sloss berre fordi ein seier noko. Kan ein ikkje berre sei noko tilbake? Ein i klassen min er sånn, han slår og blir sur om nokon seier noko som kan virke frekt, eller berre for å erte littegrann. Det er spesielt meg han blir sur på, sjølv om eg ikkje alltid har vert med på det eller kun har vert litt med på det. Det er irriterande. Har byrja å slå/sparke tilbake om han slår/sparker meg, meg eg klikker ikkje eller gjer det hardare. Nokon ganger er det ikkje like lett å seie kva han/ho, i dette tilfellet trådstartar, skal gjere, om ein ikkje er i same situasjon, er der, eller er den som blir mobba. Mange her seier at å banke han (Erik) hjelper sikkert, medan andre seier at trådstartar bør snakke til lærarar, foreldre e.l. medan andre igjen meiner det å seie noko tilbake hjelper mest. Storebroren min, går i 10. no medan eg går i 8., har eit kallenamn. Derfor, i hvert fall dei fyrste vekene mine i 8. klasse, kalla ein god del av dei i 10. meg for Kolb (kallenamnet til storebroren min) eller Kolb junior. Ein i paralell klassen hans, Christer, pleier av og til, når me gå forbi kvarandre, å seie «Yo, Kolb. Sei'an i dag då?» No som det har gått 2+ månadar er det nesten ingen som seier det lenger, bortsett frå Christer ein sjeldan gong me møtes. Det er litt irriterande, men eg ser ikkje på det som mobbing (trur ikkje så mange ville gjort det heller), fordi eg veit at nesten ingen (bortsett frå Christer og ein annan, Thomas) kjem til å seie/kalle meg det etter ei stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå