Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rasistiske kommentarer på msn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Få med deg noen kompiser og bank dritten ut av han ^^

Nei. Skal man banke noen får man gjøre det på egenhånd. Er feigt å komme med en hel gjeng for å banke opp noen. Om man ikke er tøff nok til å banke ham opp alene får man bruke andre midler for å ta igjen. Kanskje sette ut et rykte om at fyren ble født hjerneskadd og derfor har en trang til å gå verbalt/fysisk løs på andre? ^^ Er mange muligheter. Vannballong på vinterstid er bra, blir en forskjølet og jævlig.

Men hvis du virkelig vil vise at du er et bedre menneske enn ham gjør du ikke noe med ham. Vis han og alle andre at det ikke går inn på deg. Oversa ham glatt. Vær en overmann. Om du overser ham går han til slutt lei og går løs på andre istedet.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Forskjellen på deg og han er at foreldrene dine gikk igjennom mye arbeid og venting for å få deg, altså med 100% sikkerhet er/var du ønsket.

Erik kan være og er trolig resultatet fra en sprukket kondom :cool:

Pent, pass på å minne ham på det utallige ganger. :p

Lenke til kommentar

Hoho, Erik ser ut til å være bitt av sjalusibasillen! Han prøver nok å gjøre opp for diverse komplekser.

Du kan trøste deg med at mennesker som faktisk er i stand til å si slike ting absolutt ikke har det bra.. Han føler seg nok enda verre til vanlig enn du gjør når du hører sånt piss. Sånne mennesker prøver å føle seg bedre ved å få andre til å føle seg dårlig - noe som funker dårlig.. Derfor MSN har en blokkeringsfunksjon :)

Lenke til kommentar
1994? Går du i 7./8. da? Haha, alltid sånne folk i den alderen :p

La meg gjette, er en av de kule som spiller fotball og har en bror som røyker? Sånt gir respekt, walla xD

nei, omvent han har ingen søske, han suger i fotball, og han er IKKE enav de kule, han TROR med store bokstaver at han er kul...

Lenke til kommentar

Bare blokker ham på MSN, hvis han snakker sånt til deg i virkeligheten klinker du til ham, nuff said.

Hoho über, hvis han ikke gjør noe tilbake ender "Erik" bare opp med å gjøre det mer, i noen tilfeller.

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
Hoho über, hvis han ikke gjør noe tilbake ender "Erik" bare opp med å gjøre det mer, i noen tilfeller.

I nokon telfeller kan det skje, ja. Men viss Erik er ute etter oppmerksomheit kan det vere lurast å oversjå han, for då får ikkje Erik oppmerksomheit og derfor slutter eller plager/mobber andre. Men viss ikkje han er ute etter oppmerksomheit er det ein annan sak. Då må du gjere noko med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er det et engangstilfelle så er det vel greiest å overse det og ignorere han ja. Ville ikke gitt han juling som veldig mange her foreslår...

Men har det skjedd flere ganger tidligere hadde det kanskje vært lurt å tatt en prat med noen. (noen voksne; foreldre, noen på skolen etc.)

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Erik kan være og er trolig resultatet fra en sprukket kondom :cool:

:!: Fikk meg til å tenke på denne: http://img218.imageshack.us/img218/3122/apagepa8.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Altså.. min tanke var i utgangspunktet at denne gutten Erik ikke har det så bra med seg selv.

Så kom jeg til å tenke på.. Har du hatt noe god kontakt med noen spesielle jenter i det siste? Kan hende du og Eriks (Erik er sannsynligvis en gutt i puberteten) "store kjærlighet" har fått god kontakt i det siste og at han er veldig, veldig sjalu? :)

Lenke til kommentar
Få med deg noen kompiser og bank dritten ut av han ^^

Skal man banke noen får man gjøre det på egenhånd. Er feigt å komme med en hel gjeng for å banke opp noen.

Så sant, så sant.

Til trådstarter vil jeg bare si at du burde glemme fyren og ikke bruke mer energi på dette. Vis at du er sikker på deg selv og dine ved å overse han.

Endret av Uin Viel
Lenke til kommentar

Folk som har behov for å fortelle andre hvor stygge de er o.l. har som regel sine problemer selv, de rakker ofte ned på andre for å prøve å virke kule så de kansje kommer inn i varmen hos de tøffe gutta elns. Tror nok ikke jeg hadde brydd meg stort om dette, spesielt siden han er så feig at han tar det over MSN og ikke sier det direkte til deg.

Lenke til kommentar
Banke dritten ut av han? Syns ikke at det er verdt det. Jeg hadde bare ledd av ham.

det er ikke verdt å gi krefter på å banke opp noen som er wannabe cool, men jeg hardtrener annen hverdag så det kan komme til nytte engang vis han gjør sånt:)

Banker du han eller prøver er du like idiot som han. Blokker på msn, ferdig sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...