Fear the Scare Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) jeg var på msn så plutselig skriver han til meg: Erik sier: de trodde de skulle få et fint barn men så fikk de et stygt misfoster som deg Erik sier: så ville de ikke ha deg Erik sier: så sendte de deg hit Dette er rasisitiske ting å si mot meg som er fra Korea, og er adoptert. Jeg skrev kanskje noe frekt tilbake, MEN det er grennser på hva en kan si mot en fra et annet land! Endret 7. november 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg skjønner at det ikke var hyggelig å høre. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du kaller det rasistisk? Han kalte deg et stygt misfoster, som jo er en veldig stygg ting å si, men han sa ingenting om at han synes du er stygg osv. fordi du er koreansk. Vær forsiktig med å kalle drittslenging for rasistisk når det ikke er det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ignorer hele Erik, sånne kødder hadde jeg ikke giddi å hatt kontakt med Endret 7. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hoho, slike folk er alltid patetiske. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Care. Blokker han, end of story. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg skjønner at det ikke var hyggelig å høre.Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du kaller det rasistisk? Han kalte deg et stygt misfoster, som jo er en veldig stygg ting å si, men han sa ingenting om at han synes du er stygg osv. fordi du er koreansk. Vær forsiktig med å kalle drittslenging for rasistisk når det ikke er det. ER IKKE DETTE RASISTISK! : Erik sier: og er en stygg adiptiv unge som burde sendes til bake til korea faen christian din jævla flattryne kødd du er så stygg! du skulle aldri vært født! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Det i førsteposten var ikke rasistisk, mens innholdet i den siste posten din var det. PS: Ikke bruk caps-lock på den måten, det oppfattes som skriking Endret 7. november 2007 av clvn Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Ignorer hele Erik, sånne kødder hadde jeg ikke giddi å hatt kontakt med han går på samme skole som meg liksom og det er nesten like ile der JEG ER GUD love glad at jeg ikke går i samme paralell klasse som han Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 har han en grunn til å se det? eller kom det helt fra det blå? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 En sånn fyr hadde ikke jeg giddet å hatt som kontakt på msn ihvertfall. Bare blokker/slett ham. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 går i samme paralell klasse som han Det er vel litt vanskelig? Gå i samme parallellklasse som han? :--D Uansett, fra spøk til revolver, bare blokker han. Hvis han plager deg på skolen, sladre til læreren, og så ringer de til foreldrene hvis de mener det er nødvendig. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det i førsteposten var ikke rasistisk, mens innholdet i den siste posten din var det. PS: Ikke bruk caps-lock på den måten, det oppfattes som skriking Støttes. Ser ingen grunn til at du skal ha ham på din msn, selv om han går på skolen din Hvis dere ikke er venner så trenger du ikke ta imot sånn dritt fra ham. Ikke at du skal ta imot dritt fra venner heller, men blir noe annet. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ta med en planke med en rusten spiker i, så ser vi hvem som blir sendt hjem. ^^, Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) nei, men han begynt først å slengedritt mot min bestevenn, så pluteslig skriver han til meg; JÆVLA UTELIGGER Endret 7. november 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du ber jo om det når du ikke blokker han da Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 1994? Går du i 7./8. da? Haha, alltid sånne folk i den alderen La meg gjette, er en av de kule som spiller fotball og har en bror som røyker? Sånt gir respekt, walla xD Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Siden ikke mange nok har skrevet det til at du forstår det; bloker han. Kast vannbalonger på han om vinteren hvis han er slem mot deg, funker bra når han skal gå hjem. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hadde det vært meg hadde jeg banka dritten ut av han men nå er ikke du meg. Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Forskjellen på deg og han er at foreldrene dine gikk igjennom mye arbeid og venting for å få deg, altså med 100% sikkerhet er/var du ønsket. Erik kan være og er trolig resultatet fra en sprukket kondom Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Få med deg noen kompiser og bank dritten ut av han ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå