ZenCo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 iPod Video 30GB vil absolutt ikke starte opp. Har prøvd restart (menu+select lenge), og batteriet er fullt. Jeg skulle skifte sang, og da stoppa den plutselig opp. Har ikke vært utsatt for noen fatale fall. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hadde samme problemet for ett par dager siden. Prøv og koble den til PC-en og se om det hjelper Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Worked! Thanks! Lenke til kommentar
Leema Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Æsj. Jeg har samme problemet, bare 60G, og har ikke ladekabel med meg her jeg er nå Trenger så sårt musikk til laaang busstur i morgen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fikk det her problemet i dag. Lada den på datamaskina i natt og la til litt musikk. Den fungerte når den vart kobla fra, men så slo eg den av og ti min seinare når eg skulle skru den på igjen så var det null liv. Har prøvd å koble til maskina igjen men det skjer ingenting. Død ipod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå