Øystein.F. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kongedømet er framleis under open eld, og det er tid for å misbruke knappane litt i ei solid runde masseslakt. Les mer Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hm, fungerer dette som Nintey-nine nights hvor du styrer en horde med soldater, eller styrer man bare seg selv? Håper på det siste. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tar jeg ike helt feil... Første.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du styrer da ikke en horde soldater i N3? Men ja, det er vist som N3, kan ikke fatte de tok vekk strategien, det var jo hele moroa =/ Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noen som har lyst å oversette denne for meg? Er mye nynorsk jeg ikke skjønner gitt... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha fin tittel da "Circle of Doom" =P Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Noen som har lyst å oversette denne for meg? Er mye nynorsk jeg ikke skjønner gitt... skjønner ikke?, eller gidder ikke skjønne fordi det er nynorsk?=P. Er alltid noe som klager, når noe blir omtalt på ny-norsk. Så interesant ut dette spillet ja:) Endret 11. november 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skjønner noe, men er litt vanskelig når man har hatt fritak fra nynorsk pga språkvansker, har mer enn nok med norsk jeg. Men jeg forstår det jo, men da tar det meg timer å lese gjennom, med ordbok og hjelp, og det har jeg rett og slett ikke tid eller energi til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg