kewell79 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Sony appears to be having problems with failure rates on the new 40GB PlayStation 3 model, according to retail sources. Speaking to Dutch site Gamed.nl, Belgian games retailer Games Mania has said that while the new 40GB model is selling well, some 40 per cent of the new consoles sold so far have been returned due to hardware defects that result in the console being unable to read Blu-Ray and other discs. http://www.gamer.tm/news.asp?id=1700 Endret 7. november 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det må være industrisabotasje fra MS som er dritsure av misunnelse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Uten å legge for mye i det, virker det som om folk her på forumet har hatt "mye" trøbbel BR-drevene sine. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Uten å legge for mye i det, virker det som om folk her på forumet har hatt "mye" trøbbel BR-drevene sine. Men det har vel ikke vært på bare 40 Gb versjonen? Har faktisk en kompis som måtte sende inn sin ps3 60 Gb som drevet sluttet å funke på. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Skal plukke opp en 60 GB på postkontoret om en time, blir rimelig muggen dersom den tar kvelden etterhvert mtp. at jeg har 2 360'er som er feilfrie *knock on wood* Endret 7. november 2007 av trydis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Uten å legge for mye i det, virker det som om folk her på forumet har hatt "mye" trøbbel BR-drevene sine. Men det har vel ikke vært på bare 40 Gb versjonen? Har faktisk en kompis som måtte sende inn sin ps3 60 Gb som drevet sluttet å funke på. Nei du har rett! Men eg merket ihvertfall at det blei lit meir sakk om det her på forumet etter 40GB lanseringen, og fleirtalet av havariene dreide seg nettopp om disse. Men det har jo også vert snakk om 60GB utgaver som har takket for seg. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Not good , not good , Sony må ikke bli like dårlige som MS på hardwaren sin , Så her foreslår jeg at de gjør noe profft med det asap Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kanskje de føler at de vil selge flere enheter med å gjøre hw kvaliteten dårligere siden en del gamere har 2-3 xbox 360 for å være sikker på at de har 1 som fungerer mens at den andre er til reperasjon. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 kan jo bare være en feil med Blu-ray drevene da, er jo selfølgelig kjipt. hadde vært morro om noen fant ut dette gjaldt bare drevene som sitter på 40 gb versonen, eller om det er helt tilfeldig hvor disse drevene havner. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er viktig å ta dette med en "com grano salis" - klype med salt. Det kan godt hende at akkurat det partiet med PS3 har et HW problem, eller noe annet kan være i gjære. Det er tross alt bare en butikk i Belgia som sier dette... Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Kanskje de føler at de vil selge flere enheter med å gjøre hw kvaliteten dårligere siden en del gamere har 2-3 xbox 360 for å være sikker på at de har 1 som fungerer mens at den andre er til reperasjon. Sikkert... EDIT: -----------D--------------- Endret 7. november 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er ikke bare 40gb, det er på 60gb versjonene som er shippa i det siste også. Aner ikke hva det skyldes enda. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Kanskje Sony tok ein MS og gjikk litt for langt på sparetøylene sine ved produksjon ELLER Sony har satt alle sine ressurser på å få til stabil XMB-tilgang fra spill... Endret 7. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Eller en MS-ansatt som ikke klarte å montere kjøleribber på 360-fabrikken fikk sparken. Så søkte han jobb hos Sony, og de spurte etter relevant erfaring. - Å jada. Jeg har montert konsoller i mange måneder jeg. -You're hired! You start in the Blu-Ray department. Good luck! Og nå høste PS3-markedet denne eminente medarbeiderens "kvalifikasjoner". Det virker mest sannsynlig for meg. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 *host* Rykte! *host* Gjelder i verste fall, som artikkelen tilsier, ÉN forsendelse med PS3 40gb, som tilfeldigvis havnet i Belgia. Lol, dette blir vel blåst ut av proposjoner som vanlig. Har nå i alle fall ikke hørt om noen som har feil med PS3'ene blant de jeg kjenner som har en, men all hardware har jo selvfølgelig en viss failure rate. (Være det seg av typen selskapet ikke vil ut med, eller ikke) Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fikk COD4 idag. og har spilt i ett par timer. Maskina har frosset 2 ganger på kort tid. Noen andre som opplever det samme her inne? (60 gb versjonen, kjøpt i mars) Passer bra hvis den klikker, nå som360`n er inne til rep. for samme problemet. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så ikke at denne var linket men legger ved denne: http://www.ps3fanboy.com/2007/11/08/forty-...mpletely-false/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eg sier verken det er rett eller galt, men eg husker MS protestere mot anklagelsene for feil ratioer også ein gang i tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå