Gå til innhold

40% hardware feil på PS3 40 GB?

kewell79

Anbefalte innlegg

Sony appears to be having problems with failure rates on the new 40GB PlayStation 3 model, according to retail sources.

Speaking to Dutch site Gamed.nl, Belgian games retailer Games Mania has said that while the new 40GB model is selling well, some 40 per cent of the new consoles sold so far have been returned due to hardware defects that result in the console being unable to read Blu-Ray and other discs.

http://www.gamer.tm/news.asp?id=1700

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten å legge for mye i det, virker det som om folk her på forumet har hatt "mye" trøbbel BR-drevene sine.

Men det har vel ikke vært på bare 40 Gb versjonen? Har faktisk en kompis som måtte sende inn sin ps3 60 Gb som drevet sluttet å funke på.

Nei du har rett!

Men eg merket ihvertfall at det blei lit meir sakk om det her på forumet etter 40GB lanseringen, og fleirtalet av havariene dreide seg nettopp om disse. Men det har jo også vert snakk om 60GB utgaver som har takket for seg.

Lenke til kommentar
Kanskje de føler at de vil selge flere enheter med å gjøre hw kvaliteten dårligere siden en del gamere har 2-3 xbox 360 for å være sikker på at de har 1 som fungerer mens at den andre er til reperasjon.

Sikkert...

EDIT:

-----------D---------------

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Eller en MS-ansatt som ikke klarte å montere kjøleribber på 360-fabrikken fikk sparken.

Så søkte han jobb hos Sony, og de spurte etter relevant erfaring.

- Å jada. Jeg har montert konsoller i mange måneder jeg.

-You're hired! You start in the Blu-Ray department. Good luck!

Og nå høste PS3-markedet denne eminente medarbeiderens "kvalifikasjoner".

Det virker mest sannsynlig for meg.

Lenke til kommentar

*host* Rykte! *host*

Gjelder i verste fall, som artikkelen tilsier, ÉN forsendelse med PS3 40gb, som tilfeldigvis havnet i Belgia.

Lol, dette blir vel blåst ut av proposjoner som vanlig.

Har nå i alle fall ikke hørt om noen som har feil med PS3'ene blant de jeg kjenner som har en, men

all hardware har jo selvfølgelig en viss failure rate. (Være det seg av typen selskapet ikke vil ut med, eller ikke)

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...