Cutthroat Bill Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Heisann. Nå har jeg nettopp bestilt Call of Duty 4 Collector's Edition, hvor det, blant annet, følger med en dokumentar på 170 minutter om britiske SAS. Dessverre la jeg ikke merke til at denne versjonen av spillet kommer først om ca 9 dager. Det jeg nå lurer på er om denne SAS-dokumentaren er eksklusiv, eller om den kan kjøpes/sees på TV/lastes ned e.l. Hvis ja, så avbestiller jeg Collector's Ed., også bestiller den vanlige versjonen i stedet slik at jeg får spiller i morgen eller på fredag. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Den dukker nok opp på sider der du kan laste ned feriefilmene til onkelen din. Hva er det ellers som følger med i CE? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 I følge Absoluttspill.no, så følger det med en egen DVD med følgende materiale: -The "Making of" Call of Duty 4: Modern Warfare. -En dokumentar om den britiske S.A.S.(168 min) -Nivå basert "walkthrough" laget av utvikleren. Denne Collector's Ed. koster også bare 50 kroner mer enn den vanlige versjonen på samme nettside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå