strayder Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kona kom ut av dusjen og kikket seg kritisk i speilet mens hun klagende sa til mannen at hun syntes hun hadde så små pupper. "Vet du om en måte jeg kan få dem større?", spurte hun mannen og mannen tenkte seg litt om før han svarte, "Prøv å gni en liten bit papir mellom brystene dine hver dag en måneds tid, så blir de antagelig større!". Kona var desperat og gjorde som mannen sa og etter en måned sto hun igjen foran speilet. Hun kikket på brystene og konstanterte at de ikke hadde vokst i det hele tatt og spurte mannen med litt skuffet og irritert stemme, "Hvorfor trodde du forresten at brystene mine ville bli større av å gni papir mellom dem?". Mannen nølte litt før han sa;" Det virket på rumpa di, gjorde det ikke!"... Denne mannen kan kanskje en dag, hvis han får den rette behandlingen og hjelpen han behøver, snakke igjen, kanskje også gå uten rullator..... :-) Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Denne mannen kan kanskje en dag, hvis han får den rette behandlingen og hjelpen han behøver, snakke igjen, kanskje også gå uten rullator..... :-) Så det du prøver å si er at det ikke var en vits? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg skjønte den ikke. Er det det at ho har lagt på seg, driter mer og må tørke seg i ræva? Hvis det var det var det en forferdelig dårlig vits. Lenke til kommentar
Oyvind1988 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja, dette var litt vanskelig å forstå. Ikke steng tråden, men la starteren forklare hva han mente. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Poenget, slik som jeg forstår det; - Rompen hennes har blitt større - Hun gnir papir der etter dobesøk = puppene blir større vist hun gnir papir der. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Poenget, slik som jeg forstår det;- Rompen hennes har blitt større - Hun gnir papir der etter dobesøk = puppene blir større vist hun gnir papir der. Akkurat... Den er morro om man driker litt først Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Poenget, slik som jeg forstår det;- Rompen hennes har blitt større - Hun gnir papir der etter dobesøk = puppene blir større vist hun gnir papir der. Akkurat... Den er morro om man driker litt først Jeg tror ikke den er bra selv om jeg er totalt snydens engang. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Den har et lignende poeng som denne, bare at denne er bedre (synes nå jeg, da): Det var en gang to damer som ikke hadde sett hverandre på lenge som møttes i parken. Samtalen kom inn på mosjon og fritidsaktiviteter, og den ene damen sa: - Driver du med svømming ennå? - Nei, jeg fikk så store hender av det, svarte hun. - Men du, drev ikke du med jogging? - Jo, men jeg fikk så store føtter av det at jeg måtte slutte. - Men riding driver du med enda...? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 altso... Den nederste va hakket bedre, men... Dårlige? Indeed Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 LOL , dere ble nok EID ja Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 men riding driver du med enda... ?? .. syns nå ikkje den va så morsom heller eg.. Fitta hu fekk større av då eller va d rævva så blei stor..?? tror eg legge meg å tar å tenke gjennom denna vitsen i morgen ettermiddag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå