violator Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tenkte jeg skulle ha en ekstra tv hjemme, og har litt lyst på Tatung sin 32 tommer. Ikke det mest kjente merke, men har fått en del skryt. Det er to modeller som er aktuell, disse to og det jeg lurer på er hva dere mener kan være best? Ser at tilkoblingene er litt forskjellige, en ekstra HDMI kontakt på den billigste. Det dyreste har DVB-T TV-tuner. Kontrast på den billigste er 1200:1ig den dyreste har 1000:1, samme med lysstyrken 500 cd/m2 og 550 cd/m2k Vil man merke noe stor forskjell på dette? At kontrasten er 200 mer på den ene og lysstyrken er 50 mer? Så, hva ville dere ha tatt? Hilsen -V- Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg tror ikke den digitale tuneren funker i Norge Så jeg ville nok tatt MCAK om jeg skulle kjøpt tv i dag (har tatung MCGI selv ) edit: i denne tråden her står det endel om de forskjellige tv'ene https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756049&hl= Endret 7. november 2007 av daruu Lenke til kommentar
violator Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 takker og bukker for svar. Da skal jeg lese igjennom den tråden du postet, så får jeg se hva det blir til -V- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå