Jensi88 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har hatt ett ganske så irriterende problem med nettet mitt en stund nå (over 1 måned faktisk) Jeg spiller en del, og laster ned en del, så derfor er dette svært irriterende for meg. Det som skjer er at: Når jeg slår på dataen, så først prøver Steam å logge på, men det kommer bare en feilmelding på skjermen. Jeg prøver å logge på WoW, det står at den connecter en stund, men får bare en "Unable to connect" melding etter rundt 10 sek. Jeg får heller ikke lastet ned noe via torrent (jeg bruker Bitornado, har også prøvd uTorrent, men med samme resultat). Virker bare som nettet nekter meg tilgang til disse programmene. Jeg var inne på Blizzard sitt support forum og fikk en del tips på hva som kunne være problemet. De sa at det muligens kunne være at jeg måtte åpne porter. Jeg åpnet porter for WoW på windows firewallen (Vista), og på modemet mitt (speedtouch 510i), men alikevel skjer det ikke noe. Jeg bruker også Norman virus protection, men jeg vet ikke hvordan jeg åpner porter (eller om det er nødvendig) i dette programmet. Jeg lurer på om det er noe jeg har oversett. jeg går gjennom modem(speedtouch 510i)->switch(CNet 5p)->pc. Det er også en annen data på nettet mitt, bærbar som kobler til trådløst(om det kan ha noe å si). Gjerne spør meg om jeg må forklare noe, for jeg kan ha oversett noe her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå