salomo Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Har planer om å kjøpe Norton antivirus prg. Hvilken er å anbefale på win XP? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Er det ingen som som har XP som bruker Norton? Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Joda har XP og Norton.. Men har ikke mye peiling på hva som virkelig er et godt antivirusprog. Jeg fikk Norton Internett Secutity/Norton Antivirus i et kombi programm, sammens med adsl fra telenor. Det er et prog. som virker bra, tror jeg. Er det noen som kan vise til tester av antivirus/internett prog.? Har bare en god magefølelse ang. NAV og NIS. R K Skaar Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg bruker det! Jeg kjøpte meg Norton Systemworks 2002! Der er det med alt! dvs. Norton Antivirus,ghost,diskdoktor,winfax osv.... Norton Antivirus 2002 funker perfekt på winXP Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Har du Telenor pluss-abonnemang eller høyere så kan du laste ned Norton Antivirus 2002 fra online.no. GRATIS. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Quote: On 2002-01-05 18:20, Sjenever skrev:Har du Telenor pluss-abonnemang eller høyere så kan du laste ned Norton Antivirus 2002 fra online.no. GRATIS. Har bare basis. Takk for hjelpa!!! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Kjører selv NAV 2002 og er kjempefornøyd, rett og slett. Enda ikke blitt angrepet av noe virus som Norton ikke kunne ta seg av. Uansett hvilken versjon av Norton 2002 en har så bruker en vel samme viruslistene? Jeg lar pc'n laste ned oppdaterte viruslister her natt, mens jeg sover:) Lenke til kommentar
Doc Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 NAV 2002 funker meget bra på Win XP. Hvis du ikke har brannmur bør du sansynligvis skaffe deg det også, Norton har gode produkter. Husk å oppdatere virus definisjoner ofte! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Har hatt data i flere år og aldri brukt antivirusprg. har eller aldri blitt angrepet av virus(som jeg vet om) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Bruker norton 2002 pakka og virus saken har stoppa alt frem til nå. Husk bare på å laste ned oppdateringer i ny og ned etter som det kommer til nye virus hele tia. Eneste problemet jeg har nå er å få fjernet internet security delen for jeg installerte det under en annen konto i xp og den er nå fjernet så jeg har ikke supervisor account på norton så i natt blir det ren installering av xp for å få fjernet norton. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Quote: On 2002-01-05 21:11, salomo skrev:Har hatt data i flere år og aldri brukt antivirusprg.har eller aldri blitt angrepet av virus(som jeg vet om) Da har du jammen vært heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå