HKS Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den forgje var mye mer oversiktelig og brukervennlig! Det er smak og behag... Jeg linker den nye mer enn den gamle. Dessuten kan du bruke det gamle. Du kan modde registeret så får du opp det gamle kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Greit da har jeg brukt de nye offisielle driverne en stund og er fornøyd med de. Som sagt hadde en del problemer med mange av de offisielle og Beta driverne en stund som ga meg en del problemer : Vlc : Svart skjerm med noen få blå pixler. Diverse spill : Korrupt grafikk, ytelseproblemer med shaders. Lav ytelse ved høy oppløsning på noen eldre spill (Nwn2). Denne driveren har ingen av overnevnte problemer og ytelsen er generelt bedre for meg. Lenke til kommentar
tssom Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er denne driveren beregnet for 8600M GS? For jeg får beskjed om at installern ikke finner hardware som er kompatibel med driveren. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Denne driveren er beregnet for kort til stasjonære maskiner. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er denne driveren beregnet for 8600M GS? For jeg får beskjed om at installern ikke finner hardware som er kompatibel med driveren. Det er opp til din laptop-produsent (Dell, HP, etc.) å legge ut oppdatere drivere for kort i laptop. Det gjelder både med ATi og nVidia hardware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå