Howard Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 De nye skjermkort-driverne fra Nvidia gir blant annet bedre videokvalitet med GeForce 8500/8600. Les mer Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Like greit å bruke den nyere 169.04 driveren da. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Denne er jo nyere enn den andre! Nummer i rekkefølga stemmer som regel ikkje heilt trur eg! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Like greit å bruke den nyere 169.04 driveren da. Det er en beta-driver... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Er disse driverne slik som de nye (163+) som gjør at Crysis ser dårligere ut? Endret 7. november 2007 av tommyms Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Like greit å bruke den nyere 169.04 driveren da. joa, veldig mye vits å bruke den når den henger seg i crysis og mange andre spill. beta drivere er som regel bare problemer. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Like greit å bruke den nyere 169.04 driveren da. joa, veldig mye vits å bruke den når den henger seg i crysis og mange andre spill. beta drivere er som regel bare problemer. Det er ikke helt sant. Etter 8xxx serien kom, så har det oftest vært BETA driverne som har vært brukanes, og de offiselle som har vært dårlige Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Like greit å bruke den nyere 169.04 driveren da. joa, veldig mye vits å bruke den når den henger seg i crysis og mange andre spill. beta drivere er som regel bare problemer. Det er ikke helt sant. Etter 8xxx serien kom, så har det oftest vært BETA driverne som har vært brukanes, og de offiselle som har vært dårlige Nope. Den siste beta driveren som forbedrer ytelsen i crysis er den dårligste jeg har hatt på lenge, lager mange problemer med spill som for eksempel ufo afterlight der mange textures rett og slett blir korrupte. Fungerer også dårlig for meg med Vlc og videokvalitet. Skal teste denne offisielle driveren i kveld etter jobb, håper at den er bra. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg vet da at 169.04 er en beta driver. Men hvis 163.75 hadde vært den nyeste koden, så hadde den fått høyere versons nummer enn 169.04 ville jeg tro. Offesielle 163.75 er kanskje mer stabil, men ikke sikkert den har med alle ytelses forbedringene som 169.04 antageligvis har. Jeg sjekka Release Notes fila, og står lite der...så derfor antar jeg at 163.75 har bare fått WHQL sertifisering. That's it folks. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Like greit å bruke den nyere 169.04 driveren da. joa, veldig mye vits å bruke den når den henger seg i crysis og mange andre spill. beta drivere er som regel bare problemer. Det er ikke helt sant. Etter 8xxx serien kom, så har det oftest vært BETA driverne som har vært brukanes, og de offiselle som har vært dårlige Nope. Den siste beta driveren som forbedrer ytelsen i crysis er den dårligste jeg har hatt på lenge, lager mange problemer med spill som for eksempel ufo afterlight der mange textures rett og slett blir korrupte. Fungerer også dårlig for meg med Vlc og videokvalitet. Skal teste denne offisielle driveren i kveld etter jobb, håper at den er bra. Les hva jeg skrev da.. Snakker ikke om de to siste, men om BETA vs offisiell generelt. Det har vært et mareritt for oss med 8800kort lenge med de offisielle driverne, det er BETA driverne som stort sett har vært best utenom nå i det siste. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 IT-avisen melder i dag om at den nye driveren jukser i Crysis. Vi får håpe at dette ikke er enda en runde med tilpasninger til testprogrammer for å få urettmessig høy score. Jeg ville vente med å ta i bruk denne siste driveren inntil man får mer informasjon om hva som egentlig foregår her. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Offisielle WHQL drivere som denne er for PC produsenter, OEM etc. for å sikre at driverne er supporterte. Beta drivere er for privatmarkedet og er ikke testet like grundig, har som oftest høyere ytelse og er bedre rettet mot såkalte "gamere". Prøv beta driverne som lastes ned fra Guru3d først, fungerer ikke de, rull tilbake til de gamle. :-) Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 grafikken i security senter (Vista) ble borte etter at jeg installerte denne! Hvordan kan jeg fikse det igjen? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 NVIDIA suger til å lage drivere. Det gamle kontrollpanelet var flott og hadde masse options, det nye er bare tull! Lenke til kommentar
Mio Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har i hvertfall bedre ytelse med den siste beta driveren fremfor den nyeste WHQL driveren. Har ikke merket noen problemer som noen andre her har med beta driveren. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 NVIDIA suger til å lage drivere. Det gamle kontrollpanelet var flott og hadde masse options, det nye er bare tull! Det har ingen ting med selve driverne å gjøre. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 NVIDIA suger til å lage drivere. Det gamle kontrollpanelet var flott og hadde masse options, det nye er bare tull! Det er sant at det nye kontrollpanelet er bais, men driverne er det ingenting galt med. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 NVIDIA suger til å lage drivere. Det gamle kontrollpanelet var flott og hadde masse options, det nye er bare tull! Du "suger" med å bedømme drivere og komme med seriøse kommentarer Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 NVIDIA suger til å lage drivere. Det gamle kontrollpanelet var flott og hadde masse options, det nye er bare tull! Du "suger" med å bedømme drivere og komme med seriøse kommentarer Helt enig. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har jo med drivern å gjøre vill jeg si når man er så og si tvunget til å bruke dette.. Den forgje var mye mer oversiktelig og brukervennlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå