ZsaZsa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg har alltid irritert meg over norsk fotball, mest fordi det alltid er de samme laga som er i tippeligaen, og alltid de samme som rykker opp og ned. La oss tenke oss at Tippeligaen utvider seg til 18 eller 20 lag. Hvem skulle vært med? Jeg er ikke helt sikker på mine kandidater enda, men legger ut en liste så fort den er klar. Endret 8. november 2007 av ZsaZsa Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) her er min liste over lag jeg ville hatt med i en større tippeliga. 1. Rosenborg 2. Brann 3. Lillestrøm 4. Vålerenga 5. Lyn Oslo FK 6. Kongsvinger 7. Start 8. Viking 9. Bodø/Glimt 10. Tromsø 11. Moss 12. Nybergsund 13. Gjøvik/Lyn 14. Hønefoss 15. Ham Kam 16. Haugesund 17. Fredrikstad 18. Clausenengen 19. Molde 20. Ålesund Endret 8. november 2007 av ZsaZsa Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du vil ha med Clausenengen foran Molde? Og hva har Kongsvinger å gjøre i tippeligaen for tiden? De har ikke akkurat herjet i 1. divisjon, selv om de har en 4. plass i år. 20 Lag hadde nok blitt litt mye i Norge, da vil det jo ligge flere meter med snø oppe i Tromsø, siden sesongen måtte blitt utvidet, men 16 lag kunne jo gå. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Molde kunne ha vært der isteden for Skeid. Jeg synes det er altfor få lag med. Og Kongsvinger er med på listen min fordi jeg vil ha et lag fra sentrale byer i landet. England klarer helt fint å spille med så mange lag, da klarer Norge det også Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Molde kunne ha vært der isteden for Skeid.Jeg synes det er altfor få lag med. Og Kongsvinger er med på listen min fordi jeg vil ha et lag fra sentrale byer i landet. England klarer helt fint å spille med så mange lag, da klarer Norge det også Det er vell ganske så stor forskjell fra England til Norge da ? :s Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) OddOddOddOddOddOddOddOddOddOddOddOddOddOddOddOdd. Nuff said. Endret 8. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 her er min liste over lag jeg ville hatt med i en større tippeliga.*snip* Stabæk? Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 For min del så har ikke Odd noe å gjøre i toppserien. Stabæk har kansje det, men jeg vil mye heller se et par lag fra bygda være med enn Stabæk og Odd. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Synes Stabæk har spilt Tippeligaens desidert morsomste fotball i år, og er bare Rosenborg jeg ønsker å se mer enn dem personlig. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ULF SANDNES SKULLE VÆRT MED Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 1.Brann 2.Vålerenga 3.Rosenborg 4.Viking 5.Start 6.Lyn 7.Tromsø 8.Bodø Glimt 9.Stabæk 10.Ham Kam 11.Aalesund 12.Molde 13.Strømsgodset 14.Fredrikstad 15.Lillestrøm 16.Odd Grenland 17.Moss 18.Bryne 19.LøvHam 20.Alta IF Finnmark må repserenteres i Tippeligan. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du vil ha med Clausenengen foran Molde? Og hva har Kongsvinger å gjøre i tippeligaen for tiden? De har ikke akkurat herjet i 1. divisjon, selv om de har en 4. plass i år. 20 Lag hadde nok blitt litt mye i Norge, da vil det jo ligge flere meter med snø oppe i Tromsø, siden sesongen måtte blitt utvidet, men 16 lag kunne jo gå. Utrolig nok er det kunstgress i Tromsø nå så det er fint mulig å spille der senere på året også Og dette er da kun et spørsmål om hvilke lag man selv vil ha med der så Clausenengen er vel lov å nevne også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Asker må være med da Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Notodden, Odd, Skarphedin, og kanskje Pors, ja til flere telemarkslag i tippeligaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå