Larsao3 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Noen som har noen tips om hvordan komme seg rundt firewallen på skolen min? Jeg går på Vgs. og vil brukte uTorrent på skolen.. Gjorde det før og det funka fint og jeg lasta ned i 2.5 Mb/s men nå virker det ikke lengere. får ikke kontakt med Tracker.. (tok bort skolenavn, bæsja på leggen) Endret 7. november 2007 av Larsao3 Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Lykke til! Flott at du annonserer dette på dette forumet, spesielt med tanke på at de brannmuransvarlige er innom samme forum titt og ofte Mvh En av brannmuransvarlige for Akershus fylkeskommune Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hehe, so eid. Du får nok ikke noe hjelp til slikt på dette forumet. Brannmuren er der helt sikkert av en grunn, og det er vel flere som skal bruke den linja? er det da rettferdig at du sitter å bruker 99% av den? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 brannmuransvarlige for Akershus fylkeskommune hah, brannmuransvarlig. det var en fin tittel bruk tunneling til proxy-server. gjerne en leid proxyserver med god hastighet Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som har noen tips om hvordan komme seg rundt firewallen på skolen min?Jeg går på Vgs. og vil brukte uTorrent på skolen.. Gjorde det før og det funka fint og jeg lasta ned i 2.5 Mb/s men nå virker det ikke lengere. får ikke kontakt med Tracker.. (tok bort skolenavn, bæsja på leggen) Hvordan tror du nettet på skolen kommer til å være hvis alle skal laste ned? Det kommer til å gå som dypfryst sirup. Hvis du vil ha tilgang til å laste ned torrent, kan du jo komme med en god grunn til hvorfor akkurat du skal få lov til det. Du bryter jo også tross alt skolereglemanget hvis du kommer deg rundt brannmuren. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tror du rett og slett er på feil forum jeg. Sjelden noen får hjelp til noe "ulovlig" her gitt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Her på forumet ønsker vi ikke at man skal drøfte hvordan man kommer seg rundt tekniske beskyttelser fra skoler. Det er en grunn til at det ligger en slik beskyttelse på maskinen. Dessuten vil du mest sannsynlig bryte avtalen du har med de som lånte deg pecen (skolen). Les mer om dette her: Klikk på meg *Stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg