JFM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei. Hvordan kan jeg slette meg fra "Piratbukta"? Du skjønner sikkert hvilken side jeg mener... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Heh, visste ikke at man kunne bli "medlem" der engang jeg Dette er jo en åpen tjeneste, noe som gjør folk flest er illojal mot de andre brukerne, noe som igjen ender med dårlige hastigheter. Men du er kanskje bekymret for at film-/platebransjen sitter og skal få oversikt over IP adressene til folk derfra? De logger vel heller IP'ene direkte fra torrentene, ikke fra medlemslistene. De er også ut etter å ta de som gjør beskyttet materiale tilgjengelig, ikke først og fremst de som laster ned. Mulig jeg feiltolker hensikten din, og du kun lurer på hvordan du kommer vekk fra mailinglista deres eller noe, der kan jeg dessverre ikke hjelpe deg, men har ikke medlemssiden din et valg som sier "slett meg som bruker" eller noe lignende? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg finner hverken, "Slett meg" eller "Forande e-post" Ble litt redd da jeg leste dette: http://www.kulturo.no/nyheter/film/pirater...or_januar/45103 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er ikke ulovlig å være medlem på en torrentside. Blir det samme som at det er lovlig å være medlem i blitz, men det er ikke lov å ta springskalle på politi, om du forstår hva jeg mener Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Så jeg har ingenting å være redd for? Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Med mindre man har vært aktiv i å laste opp torrent filer på disse sidene så tror jeg man kan føle seg rimelig trygg. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Med mindre man har vært aktiv i å laste opp torrent filer på disse sidene så tror jeg man kan føle seg rimelig trygg. Har ikke lastet opp noe... Men har lasta ned litt Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har ikke lastet opp noe... Men har lasta ned litt Du og 27 millioner andre mennesker. Slapp av og ta deg en julebrus. Dette kommer til å gå helt fint. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Yupp, ikke noe å være redd for. Tre primære grunner til å ha profil på TPB. 1= for å laste opp torrents. 2=for å få tilgang til p0rn, 3=for å legge inn kommentarer på torrents etc. Så har man ikke lastet opp noe, samt være "sparsommelig" med nedlastning (ergo ikke lastet ned alt av det nyeste 24/7) så er man en dråpe i havet og sjansen for at noen skal gidde å gå etter "menigmannen" er ekstremt liten. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Yupp, ikke noe å være redd for. Tre primære grunner til å ha profil på TPB. 1= for å laste opp torrents. 2=for å få tilgang til p0rn, 3=for å legge inn kommentarer på torrents etc. Så har man ikke lastet opp noe, samt være "sparsommelig" med nedlastning (ergo ikke lastet ned alt av det nyeste 24/7) så er man en dråpe i havet og sjansen for at noen skal gidde å gå etter "menigmannen" er ekstremt liten. Ble med pga punkt 3.... Har også benyttet meg av punkt 2 . Men ikke punkt1. Har lastet ned max 10gb etter at jeg ble medlem Endret 7. november 2007 av JFM Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Slapp av og ta deg en julebrus. Nei! Ikke julebrus, det er ikke jul enda. Velg heller en annen brus. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Med mindre man har vært aktiv i å laste opp torrent filer på disse sidene så tror jeg man kan føle seg rimelig trygg. Har ikke lastet opp noe... Men har lasta ned litt hele poenget med torrents er at når man laster ned laster man det samtidig opp til andre brukere. Men du har uansett ikke noe å bekymre deg for. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Er btw med på en privat torrent side (laster ned filmer i HDTV-kvalitet der). Der må man ha en ratio på minimum 0,45. Min ratio: Ratio: 2.005 UL: 458.68 GB DL:228.78 GB Endret 7. november 2007 av JFM Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du legger jo ut konkret informasjon å deg selv og hva du har gjort, ikke det beste sjakktrekket i historien. Er mange som er medlem på private trackere, men for all del, ikke rop rundt om det. Btw: Det der var et lavt krav til ratio. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er btw med på en privat torrent side (laster ned filmer i HDTV-kvalitet der). Der må man ha en ratio på minimum 0,45. Min ratio: Ratio: 2.005 UL: 458.68 GB DL:228.78 GB Kan du forklare meg hva sammenhengen mellom denne posten og resten av tråden? Jeg finner det nemmelig ikke.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er btw med på en privat torrent side (laster ned filmer i HDTV-kvalitet der). Der må man ha en ratio på minimum 0,45. Min ratio: Ratio: 2.005 UL: 458.68 GB DL:228.78 GB Enten skriver du dette innlegget for å skryte, eller så ser jeg ikke sammenhengen? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Så jeg har ingenting å være redd for? Simonsen og Føyen sitter på en stor database av ipadresser som de har fått lov til å regsiterer. Disse kan jo selvfølgelig sjekkes opp mot slike medlemslister og andre logger der ip-adressene kommer fram. Et annet spørsmål blir selvfølglig lovligheten av det. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Så jeg har ingenting å være redd for? Simonsen og Føyen sitter på en stor database av ipadresser som de har fått lov til å regsiterer. Disse kan jo selvfølgelig sjekkes opp mot slike medlemslister og andre logger der ip-adressene kommer fram. Et annet spørsmål blir selvfølglig lovligheten av det. Og det er det som jeg synes er vel drøyt i dette tilfellet. At privatpersoner skal få innsyn i lister som i utgangspunktet er unntatt offentligheten. Men penger kjøper alt! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Er btw med på en privat torrent side (laster ned filmer i HDTV-kvalitet der). Der må man ha en ratio på minimum 0,45. Min ratio: Ratio: 2.005 UL: 458.68 GB DL:228.78 GB Enten skriver du dette innlegget for å skryte, eller så ser jeg ikke sammenhengen? Var vell for å skryte Kan man lett bli oppdaget når man bruker private torrent sider? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Spørs hvor vanskelig det er å melde seg inn i den private torrenten. Hvis du klarte det enkelt, klarer sikkert etterforskere det også. Evt. kan jo myndigheter ta med seg hele serveren og deretter finne ut at du er medlem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå