Gå til innhold

Hvilket hedset er ideelt til gaming?

Anbefalte innlegg

Heihei!

Har nå kommet til det stadiet at mitt gamle icemat headset har gått bort, har hatt en god tid med dette headsetet og ytelsen har hvert veldig fin til mitt bruk; cs, mp3 osv.

Er nå på leiting etter et nytt headsett som har god konstruksjon, grei bass, generelt godt headset til gaming.

Koss og Sennheiser er å foretrekke:)

Pris ca 700 kr.

All hjelp taes godt imot:)

mvh

Helge Sletten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sennheiser PC160 er et kjempe headset til gaming, spesielt CS, men det er ikke fullt så bra til musikk. Koss UR29 er godt til musikk, men ikke fullt så bra til gaming. Du må avgjøre selv hva du ønsker, men dette er begge to gode headsett i en fin prisklasse.

Trenger du microfon til Koss headsettet, se på SB45, det er nesten det samme som UR29.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Du har jo også Sennheiser PC161

https://prisguiden.no/product.php?productId=77373

Koster bare en hundrelapp mer.

Skal ikke sitte å anbefale deg noe, når jeg ikke vet helt hvilke behov du har, men PC16x serien er den nyeste (såvidt jeg vet) og den som blir brukt av "profersjonelle" gamere.

PC15x serien som blir nevnt ovenfor er heller ikke så dum, men for en hundrelapp ekstra så får du jo en nyere serie. Du kan jo også se på PC1x5 headsettene, de er litt dyrere, men de har innebyggd lydkort.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...