juleribba Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Allright, trenger hjelp her. Jeg sitter her i forelesninger på skolen min. Læreren bruker Power point som presentasjon, jeg har lastet ned power point filene fra skolens intranett, men sliter med at bildene ikke kommer opp i presentasjonen. Følgene feimelding kommer opp der bildet skulle hvert: Quicktime og en Tiff(uncompressed) Decompressor are needed to se this picture!! Hva i huleste er det jeg trenger å gjøre her? En annen feimelding som kommer opp på noen bilder er: Quicktime og en foto-JPEG dekomprimerer kreves for å se dette bildet! Hva trenger jeg for å få opp disse bildene? Hjelp tas imot med stor takk Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva med å forsøke å installere Quicktime? Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Det er installert Men fungerer ikke alikevel Finner ikke noe prog som decompress bilder. Kan nevne at jeg har PC og læreren ar MAC hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 liten bump, trenger virkelig svar på dette. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Her har du årsak og løsning: http://www.pptfaq.com/FAQ00534.htm Du får tipse læreren din om at han ikke skal lime bilder direkte inn men sette dem inn fra menyen Sett inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå