stekri88 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg bare lurer. hva er flaske halsen her? Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Problemet er jo at dette ville da blitt en "syntetisk" test. Hva som er flaskehalsen i spill "X" er det kanskje ikke i spill "Y". Men såklart vil jo komponent "A" alltid være flaskehals hvis den er 2 generasjoner bak resten av systemet. Som jeg har forstått det skal Crysis være godt over snittet CPU avhengig (cryteks egne ord). Jeg fikk uansett godt med boost etter en 15% klokking av min E6600. Merket meg også at oppløsning hadde et voldsomt utslag på FPS. Begynner å bli litt lei alle disse postene: "kan denne kjøre Crysis på fullt" Sjekk ut denne benchmarken, så får dere svaret!: http://www.tomshardware.com/2007/11/15/amd...800/page16.html Er ikke spesielt imponert over ytelsen grafikkmotoren til crysis gir i forhold til maskinvare. Den er riktignok overlegen i forhold til potensialet på "eyecandy" siden, men jeg føler UT3 motoren ser hundre ganger bedre ut ved samme framerate. Endret 18. november 2007 av pelokken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå