aeropilot Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei, jeg lurer på om det er forskjellige versjoner av Walkman-funksjonen på w580 og w660. Jeg så et sted, tror jeg, at w660 hadde Walkman 2.0. Har w580 samme versjon? Hvis ingen vet, er det noen som kan peke meg i riktig retning for å finne det ut? Lenke til kommentar
iskya Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jepp w580i har også walkman 2.0 Kilde: http://forbruker.no/digital/tester/mobil/a...e?service=print Den er en utrolig stilig mobil, ville valgt den om jeg var deg Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Den er ikke til meg, dessverre, men til kona. Men jeg prøver å få hu til å velge w580... Hu falt litt for den røde w660, men jeg tror nok w580 er en bedre telefon. Selv om hu syns den grå er litt kjedelig (mannfolk design). Lenke til kommentar
iskya Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) w580i finnes også i hvit. kanskje hun liker den bedre? om du ser på testene på den siden jeg linket til ser du at den får mye bedre karakter enn w660i Dessuten har w580i mye bedre skjerm om hun vil ha en mer "Kvinnelig" mobil kan hun jo velge fettern til w580i, nemlig s500i Den er billigere men er fortsatt bedre enn w660i mener jeg EDIT: husk at alle disse mobilene finnes i forskjellige farger. s500i finnes både i gul og i svart/grønn Endret 7. november 2007 av muchacha Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg tror ikke hu likte den hvite no særlig, med tanke på de oransje detaljene. Jeg er helt enig med henne i det. Og s500 ser litt fingere ut, kanskje, men den mangler også en del funksjonalitet som w580 har. Så det blir nok w580. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hehe er enig. orange er en stygg farge synes jeg, i alle fall på en mobil. Aner ikke hva Sony Ericsson tenkte Den svarte har blå detaljer heldigvis, mye finere Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tastene til en venn sin W580 sprakk fordi han tastet mye. Vet ikke om det er et unikt tilfelle eller et "generelt" problem. Det virker som en kul telefon. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Er det noen som har noen slags idé om når W580i kommer tilbake i butikkene? Har en på bestilling som var bekreftet på lager 3. nov, så ble det plutselig bekreftet 7. nov... og nå er det bare ubekreftet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå