3evel Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeg lurer på noen av short key-ene på mac de jeg har mest lyst på er screen shot og hvit på svart short key-en ps: mac-en har en sperring på særlige behov, så kan ikke gå inn der å skjekke Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Regner med det er "shortcuts" du er ute etter, for short keys vet jeg ikke hva er i det hele tatt. Clickedy Lenke til kommentar
Kindrob Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva du mener med hvit på svart, vet jeg ikke. Men screenshot er hvertfall eple+shift+3. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 For invertering av farger, trykk ctrl+alt+cmd+8. Mer behagelig å lese på, men jeez stygt OSX blir da Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 For invertering av farger, trykk ctrl+alt+cmd+8. Mer behagelig å lese på, men jeez stygt OSX blir da hahaha... stilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå