Tjohei Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ser at Endless Ocean begynner å komme på lager på ymse nettbutikker. Men jeg er fremdeles litt skeptisk til om spillet har blitt såpass stilig som det så ut til å bli. Så jeg lurte på om det er noen som har funnet noen review'er av det? Lenke til kommentar
StrawhatLuffy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er en review på gamebrink. Bør nevnes at dette ikke akkurat er det beste stedet å basere en avgjørelse på. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Spilte det litt for et par uker siden. Virka veldig Nintendogs-aktig. Et slappeavspill. Edit: og der kom det i posten. Endret 7. november 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Er en review på gamebrink. Bør nevnes at dette ikke akkurat er det beste stedet å basere en avgjørelse på. Fra review'et: Honestly after a couple hours floating around and listening to the insanely female soundtrack I kind of wanted to shoot myself in the face. :!: De ble ikke fasinert ihvertfall... Spilte det litt for et par uker siden. Virka veldig Nintendogs-aktig. Et slappeavspill. Edit: og der kom det i posten. Gi oss tilbakemelding, da. Er det fasinerende og avslappende (og i så fall hvor lenge ), eller blir det bare kjedelig? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg må sende det videre til anmelderen i dag, men fikk spilt det litt i går. Spillet er veldig avslappende, og det later til å være en god del å gjøre. Hvor lenge det varer kan jeg ikke svare på, men jeg er også usikker på hvor lenge man faktisk gidder å holde på. Havbunnen er nemlig ikke veldig spennende å utforske... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Endless Ocean til kun £17.99 hos Play.com, som i skrivende stund er akkurat under 200-kroners-grensa. Blir alltid litt mistenksom når anmeldelsene kommer først etter at spillet har blitt lansert... Endret 10. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Endless Ocean til kun £17.99 hos Play.com, som i skrivende stund er akkurat under 200-kroners-grensa. Blir alltid litt mistenksom når anmeldelsene kommer først etter at spillet har blitt lansert... Når jeg renget på det så kom det på 214,08. dessverre rett over 200kr grensa Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Tollvesenet har 11.070 som omregningskurs ut uka. Det blir 199,15 kroner. Dessverre tipper det akkurat over for neste uke. Omregningskurser - Tollvesenet Endret 10. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
kottila Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tollvesenet har 11.070 som omregningskurs ut uka. Det blir 199,15 kroner. Dessverre tipper det akkurat over for neste uke. Omregningskurser - Tollvesenet Fatt mot: Denne siden http://www.choicesuk.com/product.aspx/!...amp;cm_ite=Feed holder seg innenfor 200kr med ukens kurs. Allerede bestilt Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg kjøpte meg Endless Ocean på fredag.... Synes det er ganske greit, er ikke ett spill for folk som vil ha action nei.. Bare svømme rundt, ta bilder av fisk, guide turister gjennom havet..... Slappe av med andre ord. Ikke minst kan man dykke sammen med en annen venn, online! Har ikke fått testet det enda, har ikke funnet noen norske med spillet... De skryter voldsomt av det på N-Europe forumet. Angrer ikke på kjøpet jeg heller.. Det er ett spill som fortjener mer oppmerksomhet enn det har fått. Kunne slått ann hos 'ikke' gameren... Endret 13. november 2007 av Excelsion Lenke til kommentar
kottila Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg kjøpte meg Endless Ocean på fredag....Synes det er ganske greit, er ikke ett spill for folk som vil ha action nei.. Bare svømme rundt, ta bilder av fisk, guide turister gjennom havet..... Slappe av med andre ord. Ikke minst kan man dykke sammen med en annen venn, online! Har ikke fått testet det enda, har ikke funnet noen norske med spillet... De skryter voldsomt av det på N-Europe forumet. Angrer ikke på kjøpet jeg heller.. Det er ett spill som fortjener mer oppmerksomhet enn det har fått. Kunne slått ann hos 'ikke' gameren... Tenker det er et fint spill for dagen etter en stor fest. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Faktisk helt glemt dette jeg. Kanskje jeg plukker det opp i dag om jeg føler for det. Har egentlig nok med Mario Galaxy og Zelda - PH men... Kanskje jeg legger ut koden min slik vi kan teste co-op. Endret 13. november 2007 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå