Hakkebakk Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Til vanlig er det mulig å spille sammen med de andre maskinene på det samme nettverket, men det går/gikk ikke lenger etter at jeg instalerte Hamachi. Når de andre på nettverket spiller, så finner ikke jeg dem. Det eneste valget er å avinstallere Hamachi hver gang. Jeg er nesten helt sikker på at hamachi gjør noe med instillingene på PC-en. For eksempel finner ikke jeg "severen" under LAN i cs 1,6. Kan noen hjelpe meg? De andre jeg kjenner kan spille på det lokale nettverket med Hamachi installert. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvis du deaktiverer hamaci-tilkoblingen i "nettverkstilkoblinger", så går ut av cs/steam, så går inn igjen skal det funke. Regner med at steam ikke tar inn mer enn 3 ip-pooler. altså lokalnett, vpn og internett Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 nå er ikke jeg så flink med CS, men sjekk hvilke nettverk du bruker under nettverks-instillinger eller noe. Jeg hadde akkurat samme problem på ett annet spill, da stod den på netterket til Hamachil. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Og btw: om får inn lanserverene kan du prøve i console "slist" "connect 1" Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 er vell også en del spill som du selv må skifte om lokale ip og wan ip... f.eks generals må dette gjøres... i cs skal lokale komme opp om du har hamchi gående... var vertfall slik til meg... Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 I stedet for å avinnstalere skal i allefall deaktivering fungere fint. Mener å ha lest noe om at en del spill krever at nettverket som brukes må ligge blandt de to øverste nettverksforbindelsene. Så det kan være du må justere rekkefølgen på nettverksforbindelsene dine. Selv måtte jeg sette Hamachi til første nettverksforbindelse for å få det til å fungere mot CC III COI. Steam krever trolig en restart etter deaktivering av hamachi for å finne rett ip. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Bruker ikke steam, men non-steam versjonen av 1,6. Dette gjelder alle spillene jeg bruker på denne PC-en. Trackmania, aoe2 og footbal manager. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Så det kan være du må justere rekkefølgen på nettverksforbindelsene dine. Hvor/hvordan kan jeg gjøre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå