3jko Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hei, Jeg skal kjøpe et par nye deler til PC-en min å trenger litt hjelp. kjøpte et Sapphire Radeon X1950PRO AGP8X skjermkort for ikke så lenge siden, og nå har jeg tenkt til å kjøpe følgene deler: - Hovedkort - Prosessor - Strømforsyning - 1gb minne Pris har ikke så mye å si men PC-en skal takle nyere spill ganske bra. Takk på forhånd Endret 11. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
3jko Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har ikke funnet noen hovedkort som støtter agp + nyere prosessor, så vis noen kunne hjelpe så hadde det hvert fint Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 våger meg litt utpå tynn is her.... hva med og selge AGP kortet og konvertere til pci-e... lurer litt på om det ikke blir billigere. er billig med intel systemer, og kraftige skjermkort er billig, ram er nesten gratis Lenke til kommentar
Caze Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Her er kortet for deg: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Med dette kan du oppgradere komponenter etterhvert som du får råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå