Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det går bare ikke

Gjest Frustrert&fortvilt

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert&fortvilt

Jeg har et problem som begynner å bli temmelig frustrerende. Jeg er gift, og vi har et ganske aktivt sexliv. Men jeg kommer ikke lenger mens vi knuller. Jokker på for harde livet, hun kommer et par ganger, og til slutt er jeg så sliten og lei at jeg ikke gidder mere. Men da når jeg gjør jobben for hånd, så går det kjappt. Er ikke noe med tenning, kølla står, og det er godt osv. Vet bare ikke hvorfor det er slik.

Noen som har noe seriøst å si om saken? Hva kan være problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du bruker for mye kraft når du gjør det på egenhånd kan følsomheten i penis gå ned. Prøv å runke litt mindre hardt, mer skånsomt, så kanskje det ordner seg. Må ha litt tålmodighet for det vil ta litt tid å bygge opp følsomheten igjen. Ellers aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem som begynner å bli temmelig frustrerende. Jeg er gift, og vi har et ganske aktivt sexliv. Men jeg kommer ikke lenger mens vi knuller. Jokker på for harde livet, hun kommer et par ganger, og til slutt er jeg så sliten og lei at jeg ikke gidder mere. Men da når jeg gjør jobben for hånd, så går det kjappt. Er ikke noe med tenning, kølla står, og det er godt osv. Vet bare ikke hvorfor det er slik.

Noen som har noe seriøst å si om saken? Hva kan være problemet?

Er også mulig at din kone kanskje kunne stramma igjen litt der nede.. damer blir ganske vide der nede etterhvert, gjerne etter unger også langt sexliv, så du må nesten snakke med henne om det, det er fullt mulig det er for nærme loff i drøbakstunnellen vi snakker her(ikke noe frekt men, helt seriøst) =) hørt om disse tilfellene før... og dama kan gå på sjukehuset å få stramma det opp så det passer bedre for deg :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...