thrice Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har kjøpt meg en dress på H&M for 600,- som jeg kan bruke på div. julebord. Den er svart, med tynne, grå striper. Har også en plain hvit skjorte. Problemet er at jeg aldri har vært særlig flink på å matche slips med resten av dressen. Det er to-kneppet dress, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Sort slips. Høres kanskje litt kjedelig ut, men det enkleste er jo oftest det beste!;-) Eller grå da, siden du har grå striper i dressen! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Okay. Tynt eller bredt? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Okay. Tynt eller bredt? Smakssak, jeg synes tynne slips er finest Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 dra på butikken, f.eks dressmann, finn deg en skjorte du liker og be om et slips som matcher skjorten. er du vågal kan du også be om ett brystlommetørklet i samme stil som slipset. da blirru fin Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Okay. Tynt eller bredt? Gutter som er lange og smale kler ofte tynne slips bedre en de som er kortere og stuttere! Men bredt slips er vel den tryggeste løsningen! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Aha. Satser på det tynne jeg ha fra før av. Er 180 og "normal", så funker sikkert. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Til sort dress og hvit skjorte kan du jo bruke praktisk talt hva som helst. Når det gjelder slips er det lurt å passe på at slipsknuten er stor/liten nok til å passe inn i åpningen i skjortekraven. Den skal ikke være for liten og ikke for stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå