Proxes Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei, Har et problem med Internet Explorer. Har bredbånd, og linjen er rask. Problemet er, når jeg f.eks trykker inn en adresse, kommer opp "denne siden kan ikke vises". Trykker jeg inn en gang til, kommer siden opp med en gang. Dette skjer ganske ofte; når jeg trykker på linker etc. Må på en måte gå tilbake og trykke på linken på nytt hvs dere skjønner. Dette skjer ikke hele tiden, men er utrolig irriterende til tider... Noen som vet hvor problemet ligger? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kan være et symptom på spyware.. Ta en sjekk med f.ek. Adaware. Ellers kan du prøve å slette midlertidige internett filer: Verktøy - > Interentn alternativer - > I historikk-feltet velger du "fjern/slett". Midlertidige filer er det øverste valget av de som kommer opp. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Har nå prøvd begge deler. Allikevel dukker det opp "Denne siden kan ikke vises" iblant.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Bruker du NOD32 antivirus? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har vært borti dette selv på vista, men da med firefox og opera (bruker aldri IE). Men det er ikke noe som har skjedd ofte, men det har hendt, og da på spesielle adresser. Jeg har også deaktivert IP6. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Bruker ikke antivirus for tiden Hvordan deaktiverer jeg IP6? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Slenger meg på denne. Har en 12mb linje, men sliter med at firefox er usansynlig treg å åpne sider. Er ingen spyware eller lignende. Routeren er linksys WRT54GX-v2. Brannmur og antivirus er nod32 smart security. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Egenskaper for de ulike nettverkstilkoblingen, der kan man blant annet deaktivere IP6. Deaktiver gjerne fil og printer deling samt MS nettverk om man ikke benytter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå