Gå til innhold

Cantona's Scoring mot Sunderland i 96-97 - Verdens peneste mål?

ZsaZsa

Anbefalte innlegg

Cantona eide stadionen han gikk inn på. Den var hans i 90 minutter.

Vanvittig spiller, jar sett mye av det han gjorde for United på video, og han spilte den vakreste fotballen jeg noensinne har sett.

Har dere hørt om Puskas, Alfredo Di Stefano eller Santillana eller?

Poenget mitt var at det finnes mange mål som er minst like gode eller bedre enn det der.

4

5

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanvittig spiller, jar sett mye av det han gjorde for United på video, og han spilte den vakreste fotballen jeg noensinne har sett.

Rimelig overpensjonerte spillere du nevner der, bortsett fra Santillana, har sett svært lite av dem.

Og du er vel Real Madrid-fan akkurat som jeg heier på Manchester United, så meningene våre heller mot våre lag...

Lenke til kommentar

Har hørt om T-rex også, skremmer ikke meg nå. Hvilken verdi har en fotballspiller som du aldri har sett spille for deg? Å som spilte i en tid der fotballen var totalt annerledes. At George Best var enorm vet jeg, men kan aldri sammenligne han med Cantona, Romario, Gerrard, Kaka eller Möller siden jeg aldri så han spille. Å jeg tviler sterkt på at du har sett en kamp av noen av de klenodiene du nevnte.

Lenke til kommentar
Scoringen viser hva Cantona var, et geni med en aura og karisma som ingen matcher.

Men peneste? Usikker... har vært en del mirakelmål opp igjennom tidene.

Cantonaaaaa! OHH! He's done it! That is magnificent by Cantona. And after all his problems, and his lack of form, and the criticism that's come his way, there is the perfect riposte!

Gylne ord fra kommentatoren.

riposte?Hva i helsike er det??

Response kanskje??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...