ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Cantona eide stadionen han gikk inn på. Den var hans i 90 minutter. Vanvittig spiller, jar sett mye av det han gjorde for United på video, og han spilte den vakreste fotballen jeg noensinne har sett. Har dere hørt om Puskas, Alfredo Di Stefano eller Santillana eller? Poenget mitt var at det finnes mange mål som er minst like gode eller bedre enn det der. 4 5 Endret 17. november 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Cantona eide stadionen han gikk inn på. Den var hans i 90 minutter. Vanvittig spiller, jar sett mye av det han gjorde for United på video, og han spilte den vakreste fotballen jeg noensinne har sett. Har dere hørt om Puskas, Alfredo Di Stefano eller Santillana eller? Rimelig overpensjonerte spillere du nevner der, bortsett fra Santillana, har sett svært lite av dem. Og du er vel Real Madrid-fan akkurat som jeg heier på Manchester United, så meningene våre heller mot våre lag... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Cantona eide stadionen han gikk inn på. Den var hans i 90 minutter. Vanvittig spiller, jar sett mye av det han gjorde for United på video, og han spilte den vakreste fotballen jeg noensinne har sett. Har dere hørt om Puskas, Alfredo Di Stefano eller Santillana eller? Har hørt om T-rex også, skremmer ikke meg nå. Hvilken verdi har en fotballspiller som du aldri har sett spille for deg? Å som spilte i en tid der fotballen var totalt annerledes. At George Best var enorm vet jeg, men kan aldri sammenligne han med Cantona, Romario, Gerrard, Kaka eller Möller siden jeg aldri så han spille. Å jeg tviler sterkt på at du har sett en kamp av noen av de klenodiene du nevnte. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Poenget mitt i første omgang var at det finnes mange mål som er minst like gode eller bedre enn det der. 4 5 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fantastisk mål, men utrolig langt fra det peneste. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 S_B_R: Carlos sitt mål er jo baaaare flaks. Tipper han prøver å slå et hardt innlegg, ikke så fint i mine øyne. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Se filmen hos Youtube :-D Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Der snakker vi klassemål Hater Bergkamp fordet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Scoringen viser hva Cantona var, et geni med en aura og karisma som ingen matcher. Men peneste? Usikker... har vært en del mirakelmål opp igjennom tidene. Cantonaaaaa! OHH! He's done it! That is magnificent by Cantona. And after all his problems, and his lack of form, and the criticism that's come his way, there is the perfect riposte! Gylne ord fra kommentatoren. riposte?Hva i helsike er det?? Response kanskje?? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Skal nok være riposte. Look it up. 1. a quick, sharp return in speech or action; counterstroke: a brilliant riposte to an insult. Endret 20. november 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 riposte?Hva i helsike er det?? Response kanskje?? Det er riposte. Riposte betyr svar, så setningen betyr "Der er svaret på all kritikken som har kommet hans vei." Om jeg ikke roter fryktelig er ripost et ord i det norske språk også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 A counterattack by a fencer who just has blocked an attack by the opponent with a parry. Lol Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Oh, wow... Pretty much vanskelig for noen å kjenne til ordet... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Riposte. Riposte er betegnelsen på det angrep man gjør etter først å ha parert motstanderens angrep. Endret 20. november 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå