Loeve Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er jeg ikke enig i. Cantona gjør et glimrende forspill før målet der han dribler seg forbi hele Sunderland forsvaret.Ballen står stille mens den roterer i krysset. Vil ikke si at det å vende tre ganger med klokka akkurat er så veldig imponerende mtp. dagens dribleraid. Og dribler seg forbi hele forsvaret? Jeg ser bare to personer? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha.. Seedorf sitt var faen meg hardt Syns Cantona sitt er hakket finere fordet. Forarbeidet, og pga han svarte alle kritikerne. Jeg syns enda det er rart at Cantona ikke var noen stjerne på det Franske landslaget.. Er så mange fine mål at det er villt! http://youtube.com/watch?v=XvgiC014HC8 Paul scholes smashing volley Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er jeg ikke enig i. Cantona gjør et glimrende forspill før målet der han dribler seg forbi hele Sunderland forsvaret.Ballen står stille mens den roterer i krysset. Vil ikke si at det å vende tre ganger med klokka akkurat er så veldig imponerende mtp. dagens dribleraid. Og dribler seg forbi hele forsvaret? Jeg ser bare to personer? Det var vel heller ikke forsvarere han driblet, snarere midtbanespillere. Men tror nesten det aller aller sykeste må være Roberto Carlos sitt frisparkmål mot Frankrike i 97 eller noe sånt! Ballen er jo ca en meter utenfor mål før den skrur seg inn igjen. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Roberto Carlos har i alle fall 2 av verdens peneste mål. I 1997 for Brasil mot Frankrike som blir nevnt i posten over meg og målet hans imot Tenerife i 1998 når han spilte for Real Madrid. Men jeg må innrømme at Cantona har verdens kuleste fering av et mål når han scoret der Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Synes det var litt mye bare engelsk og spansk fotball her. Hvor er Simone Lorias mål mot Chievo? At Simone Loria er en midtstopper gjør ikke dette noe dårligere! Alle målene her kan jo bli kåret. Quagliarella: De fleste målene her Dette er vel teknisk sett det vanskeligste målet å utføre, Totti har tusenvis av chippemål i Cantonas klasse selv om Cantonas var ekstraordinært!! http://youtube.com/watch?v=qXE5dI7hL4o Hvis frispark skal telles med(noe jeg ikke synes siden vi har så mange fine og like) så burde vel dette bli nominert http://youtube.com/watch?v=5Jj8JIgmxYA Endret 8. november 2007 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Roberto Carlos' sinnssvake frispark mot Frankrike i Prøve-VM troner fortsatt øvert for meg. Jeg husker jeg så den kampen live, og da ballen gikk i mål tenkte jeg "hæh, hva faen, gikk ballen gjennom muren?" Ellers har jo samme mann en ubegripelig scoring for Real Madrid også; husker ikke hvem motstanderen var, men han løper opp det som egentlig bare var en dårlig pasning helt nede ved hjørneflagget, og skal sikkert legge inn. Men det ender opp med at han smeller ballen i motsatt kryss fra død vinkel, helt nede ved venstre hjørneflagg. Edit: Ok, det Loria-målet var sinnsykt. Får hoppe inn på ny tredjeplass Endret 8. november 2007 av stonebro Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Seedorf sitt! OMG! Ca. 50 meter og i mål, keeperen er jo plassert. Vil vite farta på den der. Vet ikke, pene mål er det mange av, men Erik Edman har satt en rimelig sinnsyk kule en gang. Beckham i en Tottenham-kamp i 96 eller 97 fra 30 meter og nesten helt i vinkelen. Edman: http://youtube.com/watch?v=vTdO4CdSors Fy faen, penere enn jeg husket! Beckham: http://youtube.com/watch?v=LloP3n5c9b0 Rimelig bra... se hvor lenge skuddet varer. Endret 9. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er bra alle måla her, men jeg mener Maradona sitt er hakket bedre enn de andre. Makan til balanse, hurtighet og teknikk skal du leite lenger etter. Fantastisk måten han glir forbi spillere på med små kroppsfinter. Messi er muligens i nærheten, men Maradona er noe for seg selv. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Synes nesten Edman sitt mål er finere enn Seedorf sitt.... Men er enig i at Cantona's er i en egen klasse Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Yeboah (Leeds Utd) Ikke bare en, men to ganger! Sjuk fyr.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er nok ikke det aller beste men det er oppe i toppen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg mener knallharde skudd fra 40-50m krever en uoppmerksom keeper og et lykketreff. Cantona's mål, og Maradonas mål er kontrollert fra start til slutt. klasse. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg mener knallharde skudd fra 40-50m krever en uoppmerksom keeper og et lykketreff. Cantona's mål, og Maradonas mål er kontrollert fra start til slutt. klasse. Men de er penere å se på så lenge det ikke er kjempeflaks Endret 17. november 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei, syns det er mye mer herligere å se Cantona sitt mål. Får frysninger og grøsser av scoringen ... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei, syns det er mye mer herligere å se Cantona sitt mål. Får frysninger og grøsser av scoringen ... For å si det sånn... Jeg får mere frysninger av Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Seriøst? Da tror jeg det er noe feil med deg, for jeg fikk ikke en dritt frysninger. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Seriøst? Da tror jeg det er noe feil med deg, for jeg fikk ikke en dritt frysninger. Det er helt noe gærlig med folk som får frysninger av noe som har med Manu å gjøre. Fintene til Robinho eier Cantona Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Fintene til Robinho eier Cantona Historieløse unge. Cantona er en av de største spillerene som noen gang har vært i Premier League, å ingen utenlandskspiller har noen gang gjort et så stort inntrykk før eller etter. Oh Ah Cantona. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 S_B_R, vær så snill og ikke drit deg ut. Har du sett hva han gjorde i Manchester United, jeg har alle sesongene fra Manchester United når han spilte. Han var en fantastisk person på banen, hælsparka hans f. eks Cantona eide alle på banen, RESPEKT. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Cantona eide stadionen han gikk inn på. Den var hans i 90 minutter. Vanvittig spiller, jar sett mye av det han gjorde for United på video, og han spilte den vakreste fotballen jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå