ZsaZsa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Noen som husker Eric Cantona sitt mål mot Sunderland i 97-98 sesongen? Han går fra egen banehalvdel og dribler 3 Sunderlandspillere, for så å skyte ballen i venstre kryss. Ballen står stille i lufta og roterer 1 gang rundt før den spretter ned i motsatt kryss. Cantona bretter opp kraven på trøya og tar imot jubelen. Endret 7. november 2007 av ZsaZsa Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Scoringen viser hva Cantona var, et geni med en aura og karisma som ingen matcher. Men peneste? Usikker... har vært en del mirakelmål opp igjennom tidene. Cantonaaaaa! OHH! He's done it! That is magnificent by Cantona. And after all his problems, and his lack of form, and the criticism that's come his way, there is the perfect riposte! Gylne ord fra kommentatoren. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 [pirke]Det skjedde i 1996..[/pirke] Se filmen hos Youtube Et pent mål. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Ok, beklager at det er feil i årstallet. Hvis noen moderatorer kan fixe det hadde det vært fint. Jeg har i alle fall aldri sett noe vakrere mål. Selv har jeg aldri likt Man.U, men når jeg ser slik fotball blir jeg rørt! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ok, beklager at det er feil i årstallet. Hvis noen moderatorer kan fixe det hadde det vært fint. Det er vel ikke så veldig farlig om det var i 96 eller 97 Skulle du ønske å endre tittelen kan du gjøre dette selv. Trykk rediger og skriv så inn en ny i Emnetittel . Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Hva om vi lager en tråd der vi stemmer over verdens peneste mål, helst med video av målene. Også ser vi hva som blir verdens peneste? Alle kommer med et forslag hver seg? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Har sett utallige "mirakel" mål, men ingen som kan måle seg med Cantona sitt. Han gjør akkurat det han vil med ballen, plasserer den over keeperen og HELT oppe ved krysstverrliggeren, mannen var simpelten et geni. Endret 7. november 2007 av Mavado Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva om vi lager en tråd der vi stemmer over verdens peneste mål, helst med video av målene. Også ser vi hva som blir verdens peneste? Alle kommer med et forslag hver seg? Det kunne vel vært morsomt. Her er en rask oppsummering: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Alt er perfekt med dette målet, fra første finte til feiringen han ikke foretar. Kontroll finesse, teknikk, overblikk, timing, stil ja alt! Mannen er en gud. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) isåfal vil jeg nominere dette målet Se filmen hos Youtube Alt med dette målet er perfekt, angrepet pasningen, avslutningen øyeblikket, spillern For en måte å avgjøre en champions leauge finale Endret 7. november 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Arrogant som faen, Cantona er fortsatt King of The Stretford End. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva om vi lager en tråd der vi stemmer over verdens peneste mål, helst med video av målene. Også ser vi hva som blir verdens peneste? Alle kommer med et forslag hver seg? Det kunne vel vært morsomt. Her er en rask oppsummering: Se filmen hos Youtube Den når det er 3.25 minutter igjen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har det serieåret med United på film, og når jeg ser den scoringen så får jeg frysninger. Så vakkert og kontrollert. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Den når det er 3.25 minutter igjen Ingenting er herligere enn tre skuddfinter, og kameramannen går på hver eneste. =D Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Målet er vanvittig fint, men vet ikke helt om det er det fineste. Det som er best med hele hendelsen er holdningen hans etter målet. det gir meg grøsninger Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 http://youtube.com/watch?v=6KaixtPFw6E er tidenes peneste mål imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Cantonas mål er langt i fra verdens peneste. Seedorf sitt for eksempel, som er postet rett over her, er vanvittig mye finere. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Det er jeg ikke enig i. Cantona gjør et glimrende forspill før målet der han dribler seg forbi hele Sunderland forsvaret. Ballen står stille mens den roterer i krysset. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ballen står stille mens den roterer i krysset. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 På Cantonas mål skal dte ikke så mye til før dne ballen var uttafor mål.. Litt lykke tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå