Joachim_F Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sony har bekreftet at spartaneren Kratos er på vei til PlayStation 3. Les mer Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 JA! Har ventet lenge på denne nyheten. Endelig får jeg valuta for pengene jeg brukte på PS3en. Lenke til kommentar
enator Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 DAMN ! MGS 4, Heavenly Sword, Ratchet..... dette blir bare bedre og bedre.. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ingen stor overraskelse dette egentlig, men likevel veldig hyggelig å endelig få det bekreftet. Endret 7. november 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Deilig, PS3 blir mer og mer verdt penga jeg la i det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ikke overaskende dette, håper dog at de forholder seg til samme spillmekanikk som de foregående spillene har brukt og ikke forsøker seg på noe free roaming ting slik at du kan gå hvor du vil, det kler bare ikke GoW serien, Kratos skal sendes langs opplakte stier med perfekt kamera bevegelse. Så får vi se hva Team Ico kommer med og, så får man se om ikke PS3 blir verd pengene etter vært. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Morsomt å få høre. Håper bare noen jeg kjenner har en ps3 jeg kan låne når det kommer ut Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dette blir spennende. Vi får se om Kratos klarer å kjempe videre på PS3. Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Så denne komme.. sett at sony søkte folk til "The God Of War team" ganske lenge (Dette etter gow2). Spennende da Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 BOMBE!! Dette hadde jeg aldri trodd! Seriøst, regner med høy kvalitet, selvom både David Jaffe og nå også Cory Barlog har forlatt studioet. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Så lenge de holder seg til samme formelen de har brukt så langt, er det ingenting som tilsier at dette ikke blir en "Game of the Year"-tittel. Stort smil Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det ble aldri til at jeg spilte noe God of War på PS2 så jeg er spent på om dette blir noe bra. Da kjøper jeg det i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg