frowen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei alle grabbar. Det var jo mye nyheter om at det skulle komme en ny xbox med HDMi i butikkene (ikke elite). Elkjøp, Expert osv sa at denne skulle komme inn 10.10 eller no, men ingen har hørt noe om den. Noen som vet om denne kommer i det hele tatt? - Daniel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja den har vel vert tilgjengelig ein liten stund i fysiske butikker, ikkje minst hos mange webshopper Lenke til kommentar
frowen Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hvorfor har hverken Elkjøp, Expert, EB, Spaceworld eller Musikkverket fått den inn da? Endret 7. november 2007 av frow Lenke til kommentar
zkr Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg kjøpte min til 2600,- eller hva det var på Expert Bonus på Økern i Oslo, så jeg kan ihvertfall bekrefte at den finnes tilgjengelig i Oslo området. :: zkr Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sikker på at det ikke er HDMI på dem da? Skal stå med "liten skrift" på esken.. Det er det eneste man kan gå etter hvis man skal ha HDMI Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg var på elkjøp å kjøpte min Xbox Pro.. Men de i butikken sa det var Premium(uten HDMI).. Da jeg kom hjem stod det med store bokstaver bak på xboxn "HDMI".. Så jeg kan bekrefte av Elkjip er dårlig oppdatert angående informasjon. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg var på elkjøp å kjøpte min Xbox Pro.. Men de i butikken sa det var Premium(uten HDMI).. Da jeg kom hjem stod det med store bokstaver bak på xboxn "HDMI".. Så jeg kan bekrefte av Elkjip er dårlig oppdatert angående informasjon. Så dette er den nye xboxen da, men rein HDMi? Finfint, virker som Elkjøp får besøk av meg etterpå. Thanks guys Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Husk bare å sjekk etter HDMI-logoen på pakken da Lenke til kommentar
nih Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kjøpte en xbox på Expert her om dagen, 'Zaphyre' kaller de den vel, er Premium med HDMI egentlig. Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er riktig at Xbox 360 med HDMI har kommet ut med navnet Zephyre Er ihvertfall i hylla på Expert Majorstua. Henta min for 2 uker siden Lenke til kommentar
nih Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Samme sted jeg hentet min det Big_mac ;p Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nice, men fornøyd med premium pakka jeg kjøpte(uten HDMI) siden jeg er blitt tvunget til å spille på en bitteliten tv i rommet mitt...ahh mine planer om 50 tommern *lei seg* Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor har hverken Elkjøp, Expert, EB, Spaceworld eller Musikkverket fått den inn da? Vi (Elkjøp Kongsvinger) har da hatt den inne i over seks uker!... Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kjøpte min "Zaphyre" på Expert til 2699,-. Ifølge mannen i kassen skulle de øke prisen idag (jeg kjøpte igår), så følte jeg gjorde en god deal der. Er HDMI på denne. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor har hverken Elkjøp, Expert, EB, Spaceworld eller Musikkverket fått den inn da? Vi (Elkjøp Kongsvinger) har da hatt den inne i over seks uker!... Ja, den har vært tilgjengelig i en god stund nå. Såklart tar nok ikke butikkene denne fram før de har tømt seg for den gamle utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå