Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøve seg på naboen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns du burde ha noen venner på fors. og invitere dem på "get2knowforspiel" så god snakker du fint med begge to og har det gøy i tillegg til at du gir små flørtesignaler til hun du liker. Slik blir det bedre å snakke og kjekkere for begge siden det er litt flere folk.

er nok noe uaktuelt for meg, flyttet inn for 14 dager siden snart, og fyller snart 20år, men fest er nok ikke noe som skjer på en god stund her i vertfall...

 

Slå hull i veggen med et "uhell", også bare stikker du hodet gjennom veggen og ler litt over hvor enormt sterkt du er og flex litt med bicepsen. Etter det vil ha et godt utgangspunkt for å bli kjent med henne, eller i alle fall se henne ofte.

det hadde vært fristende :p hehe... og veldig morsomt ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Greit, greit, greit. Men hva var menyen?

ingen middag xD

Middag i dag :)

 

Kom med opptateringer da!:p blir så sykt nyskjerrig på sånne ting ^^ Lykke til! Ordner seg til slutt vett! ;)

får se om jeg husker det =)

men går bra i dag i vertfall ^^

Hu har sjarmert meg i senk, ble faktisk en time for sen til jobb i dag :blush:

Lenke til kommentar

kan jo komme med en ny oppdatering...

Dagen i går gikk veldig tregt på jobb, jeg dro hjem etter en tur på butikken, rydda litt osv...

Hørte hu kom hjem, det gikk over en time, og tenkte å stikke bort for å høre om hu ville ha litt mat...

Hu virka veldig rar da jeg sto i døra... sånn "SHIT!" eller noe i den duren... vi kyssa og gikk inn å så litt tv hos henne...

Så la jeg meg til på msn blant annet for hu spurte...

Alt virka bra, hu lå i armene mine og vi så reprisen på cæsar og nyhetene :p

bare slappa av... jeg la merke til at noe var galt mes spurte ikke... var trøtt og sliten...

 

Vi gikk over til meg en tur, la oss i soffaen og slappa av, jeg drev å sovna i ett kjør og hu spurte om vi skulle se film, jeg svarte at d var greit =)

Også sovna hu... også sovna jeg, jeg våknet da vi hørte at huseier var utenfor og drev med noen småting og hu kom på at hu skulle snakke med han om noe... sa ikke hva.

Så hu gikk og jeg kom til hektene, var ganske trøtt... og fikk satt på noe musikk og gjort litt...

Så kom hu ikke tilbake og jeg satte meg ned forran PC-en og spurte om hu ville komme over og sove i natt også, for d var så godt å ha noen å holde rundt =)

Også sa hu at hu måtte lese litt til teorien, se litt tv også skulle hu ta natt, også sa hun at jeg måtte greie å komme meg tidsnok til jobb :p

Jeg sa at d ikke var noe problem, jeg tok fleksitid i dag...

 

Så ble d stille, jeg spurte om vi hadde noe på gang eller om d bare dreide seg om den natta.

Da fikk jeg ei mld jeg ikke likte helt.

Hu sa at hu nettopp hadde blitt singel, og at jeg fortjente bedre enn henne. Jeg var bare snill og grei, og hu var bare dum og blond...

Hu sa at hu hadde vært litt fuckt up i d siste etter brudde med kjæresten, og at dumme ting skjer nå hu er utafor etc...

 

jeg ble ganske trist, for nå har jeg ikke vært forelska sia niende på ungdomskolen :S

men,men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...