Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøve seg på naboen?

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at dit jeg har flytta nå har jeg to damer til naboer... jeg bor i midten ^^

Hu ene fikk jeg øya opp for med en gang, hu var kjempe søt og virka som ei kjempe dame... på min alder å greier =D

Jeg har vært å hilst på hu, og snakka litt med hu angående rydding, vasking etc i felles arialet :p *skremte hu to ganger* vell og merke ikke med vilje... tror hu er lettskremt :p hehe...

Så tenkte å bli bedre kjent med hu, evt prøve meg litt =) men så lenge vi er naboer så tenkte jeg, hvordan gjør jeg dette uten at det blir katastrofe :p for vi er jo naboer og da er det ikke så morsomt at d blir mye flauser etc :p hehe..

Tenkte jeg skulle invitere henne på middag en dag, for å bli bedre kjent... evt se en film etc.

Men det bor ei til der og viss jeg sier det er for å bli bedre kjent med naboene mine, må jeg jo nesten invitere hu andre også... eller? det virker feil å bare invitere hu ene....

trenger noen råd..

=)

*jeg har bare ett dameforhold bak meg som varte 1mnd :p, er snart 20 og en stor kløne på damesia :p*

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Helledussen. Er det noe å bry hjernen med?

Inviter begge to så klart!

;)

Hvis du trenger innspill på eks. meny, så er det bare å skrike ut!

Lenke til kommentar

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg kun invitert hun ene. Man trenger da ikke prøve å skjule hensiktene synes nå jeg. Hvis du vil bli bedre kjent med hun søte, så er vel det vel og bra? Hun synes sikkert det bare er koslig hun, og det værste som kan skje er at hun sier nei takk til invitasjonen. Men hvis du er på "god-fot" med henne er vel det mindre sannsynlig.

Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg ville vært litt skeptisk.

La oss ta utganspunkt i worst case scenario - Du inviterer jenta over, dere får noe på gang, knuller som kaniner, et eller annet går galt, det blir et vondt brudd, etc..

Ikke bare møter dere hverandre titt og ofte, men det kan hende man er med en annen eller at man møter naboen med en annen og vips, ackward moment!

Når det er sagt; inviter hu du har et godt øye til ;) Evt. hvis du er flink til å lage mat og velge ut vin, kan du jo satse på å lage sandwich :love:;)

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Skjønner tankegangen din Mr. Melkekartong, men selv synes jeg at trådstarter bør ta en sjangs. Tenk om dette faktisk er selve dama, dama i hans liv. Hvis det så skulle skjære seg får det heller være litt kjipt å treffes i gangen osv.

Man trenger faktisk ikke å ha så mye kontakt med naboer visst man ikke vil.

Si det rett ut til henne; Inviter henne på noe skikkelig fancy og god mat, kjøp noe vin eller boblevann og etter middag kan dere se en god film ellerno. Ikke kast deg over henne denne kvelden, men ta farvel med henne når kvelden er over. Du bør være ganske så klar over om hun faktisk trivdes eller ikke. Visst alt var velykket kan du invitere henne over senere en gang. Da kan vi begynne å kalle det en date vil jeg tro...

Ps. Og tenk på det praktiske hvis dere skulle bli sammen; Bo rett ved siden av hverandre, Koslig :)

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hmm.. Jeg ville vært litt skeptisk.

La oss ta utganspunkt i worst case scenario - Du inviterer jenta over, dere får noe på gang, knuller som kaniner, et eller annet går galt, det blir et vondt brudd, etc..

Ikke bare møter dere hverandre titt og ofte, men det kan hende man er med en annen eller at man møter naboen med en annen og vips, ackward moment!

Når det er sagt; inviter hu du har et godt øye til ;) Evt. hvis du er flink til å lage mat og velge ut vin, kan du jo satse på å lage sandwich :love:;)

Nå synes jeg du bekymrer deg for ting som slett ikke behøver å skje. Ikke kast bort sjansene, sier nå jeg. Om det skulle være sånn at det dukker opp problemer, så lar disse sikkert seg løse. Heller bekymre seg for at man ikke tør ta en sjanse på livet.

Lenke til kommentar
Heller bekymre seg for at man ikke tør ta en sjanse på livet.

Etter nærmere ettertanke..

:thumbup:

Edit:

Ikke kast deg over henne denne kvelden, men ta farvel med henne når kvelden er over.

Ikke glem å følge henne hjem :D

hehe... nøyaktig 2meter :p

Nå syns jeg du har stor tro på meg ja :p hehe...

Tror det går fint...

Viss ikke går det i dass før d starter noe... *der er jeg ekspert :p*

Ps. Og tenk på det praktiske hvis dere skulle bli sammen; Bo rett ved siden av hverandre, Koslig smile.gif

Er leilgheter i samme huset så... i teorien bor vi i samme hus :p hehe ^^

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Er leilgheter i samme huset så... i teorien bor vi i samme hus :p hehe ^^

Jammen da er det jo bare å slå ned en vegg, så har dere en helvetes diger leilighet! ;)

Også klikker det for eiern av bygget og kaster dem begge ut :p

men jeg sier go for it og drit hun andre naboen, livet handler om å ta sjangser!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg synes det er god ide å be begge først jeg :)

Selv sammen med nabojenta, og for en som fortsatt bor hjemme hos mamma og pappa er jo det jævlig digg! :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Nei, be bare ho ene. Det blir mer personlig, få henne til å føle seg litt spesiell, ikke bare en random nabo

Nei! The more, the merrier! Det er bare snakk om god forberedelse. Det å kun be en av dem kan jo gjerne oppfattes som en direkte sengebeskjed. :cool:

Lenke til kommentar
Nei, be bare ho ene. Det blir mer personlig, få henne til å føle seg litt spesiell, ikke bare en random nabo

Nei! The more, the merrier! Det er bare snakk om god forberedelse. Det å kun be en av dem kan jo gjerne oppfattes som en direkte sengebeskjed. :cool:

Inviter begge to, kan ikke skade å få en venninne av henne på ditt lag også. Er en grei måte å bli bedre kjent på uten at det er noe press noe sted. Så kan du heller kun invitere din utkårede når du har bygget opp litt kjemi og interresse mellom dere (hvis det skjer da)

Lenke til kommentar

de to er vertfall gode venniner ^^

Så kan jo være greit å be begge... bor jo i midten :p så... er ikke langt å gå til noen av de... :p hehe, men hu andre er noe gamlere enn meg, ror det er mot 30årene :p

men kan jo hende hu jeg liker, liker meg også...ble sånn fnising når jeg snakka med hu :p hehe... jaja, er ikke noe mester på slike ting, men lov å håpe litt ^^

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Kommer vel litt ann på hvordan du ønsker å fremstille deg selv. Tar du det litt tilfeldig når dere møtes i gangen virker det som du er mer spontan, banker du på sier du klart og tydelig at du har tenkt på det en stund og planlagt litt. Du får velge selv hvilken type du tror hun liker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...