RamGuy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei, Jeg er på utkikk etter et veldig godt program for å finne og slette Spware, Maleware og Adware. Jeg har diverse programmer til forskjellige formål jeg er veldig fornøyd med. Sånn som ESET NOD32 som AntiVirus program, Diskeeper Pro Premier som defragmenteringsprogram Og jv16 PowerTools 2007 til diverse formål som regcleaner, startup manager og liggende. Jeg skulle gjerne hatt et program alla ESET NOD32 bare det skal ta knekken på Spware/Malware/Adware. Har lenge hatt Lavasoft Ad-Aware SE Pro r1.06 tweaket + reghance, også prøvd en trial av Lavasoft Ad-Aware 2007 Pro. Men jeg syntes de ser ut til å fungere veldig dårlig, ser ikke ut til å klare å ta knekken på de mest irriterende problemene, lurer nesten på om det klarer å finne og fikse noe som helst. Har dere noen programmer å anbefale? Gjør ikke noe om det koster litt, men helst ikke mer enn 1'500kr Lenke til kommentar
zonko Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ta en titt i Den store sikkerhetsguiden v2, der står flere av de beste antispywareprogrammene oppført. Du kan selvsagt betale for et program, men jeg vil anbefale Syperantispyware. Ja, nettsida deres ser kanskje noe jalla ut, men det er et kraftig verktøy til å fjerne spioner med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå