Indexi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Siden jeg begynte på vg2 ser det ut til at SkoleArena er helt bugget når det gjelder fraværet jeg har. Fraværet som jeg har på vitnemålet fra vg1 gikk fra 8 timer (det som står på arket) , til 52 timer, noe jeg vet er feil siden jeg kom med vitnemålet på skolen og lærerene sa til meg at det trolig var en feil. Andre feilen er at jeg er "heldig" nok til at selvom jeg har blitt registrert fravær tidligere i år så står det forsatt 0 dager 0 timer fravær. Ettersom jeg ikke ville bli overrasket av at det plutselig stod en hel del fravær som var feil kontaktet jeg kontaktlærer og sa til ham at av en eller annen grunn så kunne jeg ikke se fraværet mitt fra ifjor, bare hvor mye det var, og at jeg tror det er en feil med fraværet i år siden det forsatt stod 0 timer 0 dager. Han prøvde selv og test-adde fravær for å se om det virkelig stemte, noe han ikke klarte siden siden "min" ikke hadde noen knapper der du kunne adde/ordne fravær slik som hos de andre elevene. Er det noen som har hatt noen lignende erfaringer med SkoleArena, eller noen som vet om jeg har noen rettigheter når sånt skjer. Problemet mitt er at skolen fører en veldig streng linje når det gjelder fravær, og de godtar aldri endringer i fravær som er mer en 2 uker gammelt, samt at de fleste lærerene ikke er synkronisert godt sammen noe som fører til at dager blir om til timefravær, som kan muligens gi meg et veldig høyt timefravær uten grunn. Endret 7. november 2007 av Indexi Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det er faktisk sant! skolearena er helt ødelagt! og itslearning er utrolig treiget, har hat its-ern siden 7 klasse og når jeg begynte på vg1 så var alt drit treiget og skolearena var bare tull får annmerkninger av lærere jeg ikke veit hvem er ! de er sånn med de andre i klassen min også | Sandvika vg1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 denne tråden stenges da trådstarter ikek har tatt seg bryet med å bytte topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg