MartinF Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei.. Sitter her med et prosjekt og har fått spørsmål som går slik som dette: "Forklar med egne ord hva som menes med kjøpsatferd, og hvorfor det er viktig å se på dette i forbindelse med kalkyler." Jeg klarer ikke å finne noe i læreboken om kjøpsatferd og heller ikke på Google. Noen som i korte eller lengre trekk kan forklare meg hva kjøpsatferd er? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hvilken bok har du? Her står det noe om kjøpsatferd, dog for reiseliv. Enda bedre forklart her synes jeg, men står litt lite der. Endret 7. november 2007 av Trussl Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Tusen takk.. Har bøker fra økonomiforlaget, går Salg, Service og Sikkerhet, så den PDFen hjelper meg veldig. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Okay, trodde du gikk studiespes. og hadde Markedsføring og Ledelse, serru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå