Krom-stag Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hei. Det har seg slik at jeg bega meg ut på et "stunt", jeg skulle bygge pc, men dette gikk selfølgelig galt, pga jeg har lite erfaring med bygging av pc.. Så dersom noen er villig til å hjelpe send meg en PM. Kan bare si at det blir noen grunker til den som hjelper, jeg ber på mine knær, kan ikke noen værsåsnill å hjelpe meg? mvh Henrik. Endret 7. november 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva skal vi hjelpe deg med? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Hva skal vi hjelpe deg med? Her står det.. Ganske dårlig forklart, men jeg trenger desperat hjelp NÅ! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva skal vi hjelpe deg med? Her står det.. Ganske dårlig forklart, men jeg trenger desperat hjelp NÅ! Du bør lage en oversikt over hva PC-en din inneholder av hardware. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Hva skal vi hjelpe deg med? Her står det.. Ganske dårlig forklart, men jeg trenger desperat hjelp NÅ! Du bør lage en oversikt over hva PC-en din inneholder av hardware. Kabinett: Midi-Tower InWin C603 Harddisk: Samsung Spinpoint 250 gb Ram: Corsair 1024 MB Prosses: Intel Core Quad Q6600 Hovedkort: Asus P5K3 Deluxe. Optikk: Nec AD-7173 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå